Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har haft en fysisk butik i 3 år og har i al den tid haft en hjemmeside, hvor kunderne kunne se vores produkter.

For ca. 7 mdr. siden gik jeg over til at lave en webshop og ville høre, om I havde nogle kommentarer, ting der kan forbedres, råd og vejledning.

Al kritik er velkommen.

Se min webshop på www.asiandecor.dk 

Mvh. Marion 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:53

Det er lidt af en katastrofe rent teknisk.

Frames
Elendig teknisk søgemaskineoptimering
Gråt halvdødt design
Skiller sig ikke ud
Fortæller slet ikke historien om produkterne du sælger

Du har nogle unikke produkter og gode produktbilleder og din webshop kunne præsenteres meget bedre og mere helstøbt så du signalere en noget højere grad af noget eksotisk end tilfældet er nu. Derudover kunne du helt sikkert trænge til at få lavet den tekniske søgemaskine optimering - så længe du ikke har det kan du mere eller mindre købe dig fattig i adwords bare for at få besøgende ind som måske ellers ville have fundet din butik organisk.

Men trin 1 er helt klart at få en anden webshop løsning der ikke er baseret på frames - det er absolut no go.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15

Hej Marion

Jeg skal ikke gøre mig til magsdommer men der er en del ting som du bør optimere hvis du ønsker at få rigtig godt gang e-handelen.

Jeg vil anbefale at du læser e-bøgerne "e-pusher" og evt. "Webshop-hvordan" de vil begge rent praktisk give dig inspiration til optimering af design, SEO, online kundeservice osv.. Der simpelthen alt for mange ting som du mangler ift. den standard, som mange din primære eller secondær konkurrenter har.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)