|
|
Hej Bjarke
Jeg har en erhvervsejerlejlighed på 200 m2 - Lykkesholms Alle 11 - 1092 Frederiksberg C - har det din interesse?
M.v.h.
Debat
|
|
|
Hej Bjarke
Jeg har en erhvervsejerlejlighed på 200 m2 - Lykkesholms Alle 11 - 1092 Frederiksberg C - har det din interesse?
M.v.h.
|
|
Og jeg har en komb. erhverv og bolig på Indre Østerbro :-)
|
|
|
|
|
|
Hej Bjarke! Du kan se mere på www.123hjemmeside.dk/lipkesgade. Jeg aner ikke om det overhovedet er interessant - men det kunne jo være at det lige var det du manglede :-) Jeg aner jo heller ikke om det er til lydstudie eller fotostudie - men er er under alle omstændigheder højt til loftet! |
|
Hej Bjarke,
Jeg har muligvis et par muligheder til jer i Glostrup, jeg har en kælder (ca. 100 m2) og / eller et dobbelt-kontor ca. 60 m2 netto. Begge med adgang til fællesfaciliteter. Ring til mig på 21 95 12 66, hvis det har interesse.
MVH
Peter Larsen |
|
Hej Bille! Ja, der er faktisk 2 lokaler du vil kunne bruge; den store stue er nemlig lang nok til at du kan bruge en 135 mm - og da der er over 3m til loftet kan du have baggrunde osv i loftet. - Butikken ligger på et godt og roligt hjørne - med mulighed for masser af naturligt lys. Kælderen har ståhøjde - jeg havde planer om selv at lave mørkekammer dernede; men der skal laves ordentlig udluftning....Men kig på hjemmesiden, og giv et bjæf hvis du vil se den "live"!
|