Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et amino for de etablerede

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa skribenter.

Ved I, om der findes et forum ligesom AMINO, som ikke er for iværksættere. Altså for de mere etablerede virksomheder, f.eks. indenfor IT og forbrug. Hvor der er en ligeså levende debat som herinde? På forhånd tak.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:27
Ikke umiddelbart... Men hvad med at hive de allerede etablerede herind. Vi iværksættere kunne sikkert lære en hel del af de "gamle" i faget, og omvendt kunne de allerede etablerede få et frisk pust.

Et indspark herfra

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:30
Ja der kan de ikke være noget skidt i at have "ikke etablerede" med i debatten kan der?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:43

De forskellige brancheforeninger bør vel kunne diske op med ét eller andet?

mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:53
Amino er relevant for alle forretningsfolk og det er uanset om man har været i gang i 30 år eller man overvejer at starte om 30 år.
Tænk blot på hvor meget guld der ligger i marketingtråden eller tråden med de gode ressourcer.
Så alle er velkommen på Amino, blot de har noget interessant at byde ind med og kommer med godt humør.

Dbh Martin 
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:01

Dato: 3/20/2006 1:52:43 PM Forfatter: Martin Thorborg Amino er relevant for alle forretningsfolk og det er uanset om man har været i gang i 30 år eller man overvejer at starte om 30 år.

Man kan vel også være en iværksættertype, selvom man ikke starter en ny virksomhed hvert år?
Jeg forestiller mig i hvert fald ikke, at jeg nogensinde skal gå i "ren driftstilstand" med nogen af mine virksomheder.

mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:04
Dato: 3/20/2006 2:00:44 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Dato: 3/20/2006 1:52:43 PM Forfatter: Martin Thorborg Amino er relevant for alle forretningsfolk og det er uanset om man har været i gang i 30 år eller man overvejer at starte om 30 år.

Man kan vel også være en iværksættertype, selvom man ikke starter en ny virksomhed hvert år?
Jeg forestiller mig i hvert fald ikke, at jeg nogensinde skal gå i ''ren driftstilstand'' med nogen af mine virksomheder.
mvh Hans

Ja og når vi nu er i gang, hvad er så definitionen på en iværksætter? Jeg sad i efteråret 2 timer med skatteministeren hvor vi brugte god tid på at diskutere netop den definition og det er ikke så nemt ;-)

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:11

jeg er både ETABLERET og IVÆRKSÆTTER - det ene udelukker besemt ike de andet. Jeg har været iværksætter siden jeg startede mit første selskab som 18-årig og jeg holder nok aldrig op. Så jeg synes egentligt det er noget vrøvl at gøre de to ting til modpoler - i hvert fald i forhold til en debat som denne.

Der har naturligvis været enkelte individer herinde, som mente at de var "højt på strå" til at gide nedværdige sig til at snakke med og lytte på mindre erfarne iværksættere. Hvis de har det sådan synes jeg egentligt bare de skal holde sig væk. Der er masser af os andre, mere erfarne erhvervsfolk, som er helt ligelade med sådanne åndssvage skel. Jeg synes det kan være lige så spændende at høre på nogle af de ivrige 17-18 årrige herinde (som jeg synes for det meste virker VILDT fede!!) som det er at lytte på gamle tøre erhvervsfolk. Måske endda mere spændende. Og jeg vil i hvert fald gerne hælp edem på vej, så godt jeg kan.

Kort sagt synes jeg det er udtryk for et ufattelgt snopperi, hvis man mener at denne debat er for "iværksætteragtig" til en erfaren erhvervsmand.
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:19
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)