Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo - Kildevand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,
Jeg er efterhånden godt placeret på henholdsvis Google og Yahoo på ordet kildevand (nr. 4 og nr. 6). Men…  på MSN halter det lidt – ved faktisk ikke hvor jeg ligger! Kan jeg gøre noget som optimerer min side til MSN som IKKE har indflydelse på mine gode placeringer på de andre?

God weekend!

Mvh. Allan

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:21

For at være ærlig, så har MSN så dårlige markedsandele, at det ikke er værd at snakke om nu.

Men et godt råd ville være at skaffe links fra sider, som i forvejen ranker godt på MSN.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:12

Er i oprettede i Live Webmaster Tools? Hvis ikke, så gør det. Efter en måned eller to er i sikkert med i resultaterne.

http://webmaster.live.com

Live opfører sig ikke helt forudsigeligt i disse måneder. Markedsandelen er desuden lille, men hvis de engang skulle blive større, så er det jo rart at have været med "fra starten".

Held og lykke! :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 20:20

Hej,
Tak for Jeres svar. Jeg er godt klar over at MSNs markedsandel er lille men lidt har dog også sin berettigelse. Det der især undrer mig er at jeg ligger højt placeret på Google og Yahoo men tilsyneladende ikke ligger top 3000 på MSN???

Er der i øvrigt nogen der kan fortælle mig hvorfor min placering på Google skifter mellem nr. 4 og nr. 7. på samme dag?

Mvh. Allan

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:36

Dels så er google i gang med stor-oprydning og opfører sig meget specielt lige i øjeblikket ;)

Men en naturlig forklaring er nok, at google gør brug af mange forskellige datacentre - disse data centre bliver opdateret efterhånden og hele tiden.
Over tid - vil alle datacentre være enslydende mht en specifik url og du vil så opleve mere enslydende resultater.

Så hvis du forestiller dig at google har et datacenter (på en specifik ip) som er hoved central - så vil alle andre datacentre efterhånden blive
opdateret over tid ud fra dette hoved datacenter - sådan groft fortalt.

Så det du oplever er, at du en dag eller en time - gør brug af et datacenter - og timen/dagen efter har fået fat i et andet datacenter.

Hilsen Nikolaj.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)