Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Butik uden afståelse København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminofolk :)

Jeg søger en butik uden afståelse i København - Indre by, Østerbro, Frederiksberg, Vesterbro, Christianshavn eller Nørrebro. Butikken skal bruges til produktion og salg af smykker og andet kunsthåndværk/mode, af en eller flere designere/guldsmede. Skal ligge i nogenlunde befærdet område med andre butikker. Husleje max. 120.000/årligt.

Skriv gerne en privat besked hvis du har noget der svare til ovenstående, tak.

Med venlig hilsen Signe

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 00:50

Hej Signe!

Har du set på www.link-up.dk? Jeg syntes jeg så noget som det du søger på Østerbro! Lejen var lidt dyr, men der var ingen afståelse.

Jeg kan kun tilbyde dig en kombineret bolig/erhvervs andel på 130kvm + kælder til 4150 mdl :-)

He fra Dorte  

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:58

Hej Dorte,

Tak for det :) Har kigget på det, men synes desværre ikke beliggenheden er helt optimal.

Hvad koster andelen, hvor ligger den og er der mulighed for butik?

Mvh Signe

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:28

Ja, i min er der etableret butik. Det er faktisk 2 andele, og der er gennemgang til boligdelen. Der er også separat butiksindgang (med gitter) og 2 store butiksvinduer og kælder m. ståhøjde. Pga den separate indgang og adresse og andelsbevis kan dit firma købe den ene del, og du kan selvfølgelig have ansatte/parthavere uden at de skal rende i din private del.

Butikken ligger ikke på en strøggade, men på Willemoesgade, hvor der er mange specialforretninger.

Du kan se mere på www. 123hjemmeside.dk/lipkesgade 

Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:00

Hej SigneN

I Nordre Frihavnsgade på Østerbro, ligger der bl.a. 2 andelsbutikker der er sat til salg.

Den ene ligger tæt på Tarp Boghandel og har været en sandwich forretning.

Den anden er en tøjbutik der sælger t-shirts med tryk på.

Jeg har set til-salg skilte i vinduet på dem begge, men hvad de koster ved jeg ikke.

Hvis du ikke kender Nordre Frihavnsgade er det en rigtigt god beliggenhed.  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)