Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis koncert - og en mulighed for at styrke din virksomheds image

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snakkede lige med én af arrangørerne af et projekt, der løber af stabelen mandag d. 7/4-08 på Rådhuspladsen. Idet jeg synes at det er et fantastisk arrangement, vil jeg da lige opfordre jer andre herinde til at deltage:

D. 7. april kl. 17.00 spiller bandet "Peter og de andre kopier" (Gasolin-kopiband, for de få, der ikke lige vidste det) på Rådhuspladsen. Det er ganske gratis at deltage :)

Formålet med arrangementet er at få skabt synlighed og fokus på handicappedes forhindringer i forbindelse med at få job på arbejdsmarkedet. Virksomheder opfordres i den forbindelse til at melde sig til hos http://www.potentialet.dk som en virksomhed, der ikke fravælger handicappet arbejdskraft på basis af handicap, men i stedet ser om personen opfylder de nødvendige kvalifikationer til jobbet.

Det er gratis for virksomheder at melde sig til denne ordning, som kvitteres for med dels et "A-mærke" og firmalogo på den 65 meter store "væg", der er opstillet på Rådhuspladsen.

Jeg er klar over, at dette lyder som spam-reklame, og vil derfor understrege, at jeg ikke selv har noget med projektet at gøre, men synes blot at det fortjener al mulig opmærksomhed. Derfor har jeg også postet dette indlæg på andre fora.

Håber, at I ser dette indlæg med positive briller - og lad os så i fælles flok hjælpe arbejdsmarkedet med at udvikle sig i en positiv retning :)

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Du behøver ikke bøe hovedet - denne debattråd "cafe" er netop beregnet til indlæg som disse.

Jeg har set den store kampagne som de kører i øjeblikket med "potentialet"

Ingen tvivl om, at det er en godt emne at sætte fokus på. Desværre har jeg ikke selv mulighed for at deltage på mandag, men jeg ønsker dig (og andre som måtte melde sig) en kanon koncert - Peter & De Andre Kopier; dem kan man aldrig gå galt i byen med Big Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)