Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:23

Hej Adam

Tillykke med din shop

Mit første indtryk da jeg kom ind på siden var at den var lidt grå i  grå - nogle produkter på startsiden vil gøre en stor forskel.

Mangler en altid synlig indkøbskurv.

Når jeg har valgt et produkt, kommer jeg til indkøbskurv, hvor jeg kun kan gå til kasse - evt. knap hvor jeg kan handle videre.

Har du mulighed for at lave transparent baggrund på dine produkt billeder, eller lave en ramme omkring dine produkter. overgangen mellem produktbillede og baggrund virker lidt hård.

Det er ikke umiddelbart synligt at man kan scrolle i dit galeri, når man er inde på et produkt.

Når man vælger stort billede åbner det i et fuldt vindue, og brugeren mister fornemmelsen af kontekst. Prøv evt. med en mindre popup.

"Læg i kurv" er ikke aligned, og er et link - tror det vil være bedre med en styled knap - generelt bør hele check out proceduren være med knapper i stedet for links.

Tonen i din tekst er meget formel (dem og De) - jeg tror ikke at din målgruppen forventer at du bruger et formelt sprog.

Om os menupunkter må meget gerne indeholde et billede af dig og dit personale - det er med til at opbygge tillid. 

Formen under kontakt menupunktet er ikke aligned, samt knapperne er ikke styled ligesom send knappe på dit nyhedsbrev, og lidt indledende tekst vil efter min overbevisning være bedst.

Der er intet under punktet aktiviteter - hvis der ikke er noget, så fjern linket.

Din indkøbsvogn bør styles noget bedre, ligeså de efterfølgende sider i check out. Vis evt. hvor du er i check out forløbet.

Det var alt for denne gang.

Held og lykke med shoppen 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:32

Hej Adam

Jeg har lige tjekket dit site, og har et par bemærkninger:

1. jeg synes der mangler produktbilleder på forsiden. Vis de flotte smykker I har, så kunden har lyst til at kigge sig omkring. lav dem klikbare så kunden hopper direkte ind.

2. Der er meget tomt oppe i hovedbjælken - langt fra logoet til billedet. Måske kunne der være flere flotte billeder.

3. Du skriver: Der tages forbehold for fejl, mangler og evt. ændringer i oplysningerne på www.designsmykker.dk
                    Der tages ligeledes forbehold for forkerte billeder. 
                    Eventuelle fejl og mangler kan ikke gøres gældende over for www.designsmykker.dk.

Hvad mener du med at der tages forbehold for forkerte billeder ? 

4. Du skriver: Leveringsomkostningerne varierer afhængig af mængden af smykker der bliver købt.
                    Leveringsomkostningen står skrevet ved bestillingen og bliver godkendt ved tryk på bestillingsknappen.

Jeg har været inde og vælge mange forskellige smykker - i forskellige prisleje, men har ikke set fragten beregnet på noget tidspunkt....

God vind med shoppen :-)

lisa b

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik 

.

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 19:16

Det var begge to rigtige gode og bruelige. Jeg kan lige så godt sige, at vi allerede arbejder på at forbedre brugervenligheden.

Hvad synes I om overblikket? Kan man finde rundt? Ved man hvor man skal klikke for at ordne de ting man vil osv?

Hvad synes I om designstilen? Vi har prøvet at køre en enkelt stil, som har til formål at afspejle unikheden i vores smykker. Jeg mener, vi sælger unikke håndlavede smykker, og ved at lade det vise i vores design, var formålet at skabe mere overensstemmelse mellem vores hjemmeside og smykkerne.

MVH Adam

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:32

Hej Adam

Stilen er helt klar ok, og stemmer godt overens med jeres smykker, men jeg savner dog alligevel lidt farve og det behøver ikke være dominerende, eks. guldfarvet. Et forslag kunne være at selve logoen Designsmykker.dk, der ville du med fordel kunne skrive "smykker.dk" med guld, da den sorte fontfarve i forvejen er i dårlig kontrast med den grå baggrund. På den måde får du smykker.dk til at træde bedre frem.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 21:48
Hej Adam, Jeg synes at, det er en rigtig lækker hjemmeside. Som også bliver nævnt ovenfor, så savner jeg også en anelse mere kulør. Jeg kan sagtens følge jeres ønske om at holde en simpel og "ren" stil, som matcher jeres smykker og får dem til at fremstå dominerende på hjemmesiden. Giv den noget guld, ikke gul, guld. Jeg havde noget forsøgt at sætte en vandret tynd guld streg ind over og under "hoveddelen" af sitet. Det forestiller jeg mig er lækkert. En anden ting, (det kan muligvis skyldes at jeg sidder på en Mac) men kontaktsiden ser særdeles presset ud. Jeg ønsker mig lidt mere mellemrum både vandret og lodret. Personligt kan jeg godt li, at man laver et par mellemrum før og efter teksten på en submit-knap, så den får lidt luft. Liiiiige 2 stk " " før og efter :-p
Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 23:46

Alle tiders. Det vil vi forsøge os med. Den med kontaktformularen skal vi nok kigge på.

Er den farve vi bruger oppe i menuen tilstrækkelig guld?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:07

Fin og enkelt webshop.. men den mangler måske lige lidt liv rundt omkring... den er meget standard... ikke grim, men standard... den giver mig ikke noget ud over det sædvanlige...

og så mangler du mange ting omkring generel service... :

• Jeg kan ikke se om jeg kan betale med kreditkort...
  • Jeg kan ikke se fragtprisen
  • Jeg har ikke lyst til at give navn og alt muligt andet inden jeg kender den fulde pris.. når jeg trykker på gennemfør uden at have tastet noget ind, får jeg bare en grå skærm... der bør være noget tekst der siger, at jeg skal indtaste alle steder... 
  • Jeg kan ikke se et eneste sted hvor butikken ligger.. jeg vil gerne have nogle fysiske adresser på, og navne, så jeg kan se det ikke er et hustlerfirma jeg handler med... det eneste som er der er et telefonnummer...

Det var bare lige nogle hurtige antagelser. 

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 16:03

Okay. Vi vil uploade nogle mere uddybende kontaktoplysninger.

Nu du siger mere liv, hvad tænker du så på? I sådan en shop er det jo begrænset hvad man kan lave aktiviteter.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:06

Jeg tænkte liv i form af lidt flere billeder i baggrunden... noget mønsteragtig i siderne etc... enten diskret som her - http://illux.dk/ (de små skrå striber) eller som noget blomsterværk eller mønsteragtigt ligesom øverst i venstre side på denne webshop http://www.hcsmykker.dk/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)