Hej Hvad synes I om brugervenligheden på vores hjemmeside www.designsmykker.dk ? Konstruktiv kritik søges :)
MVH Adam |
Hej Adam
Tillykke med din shop
Mit første indtryk da jeg kom ind på siden var at den var lidt grå i grå - nogle produkter på startsiden vil gøre en stor forskel.
Mangler en altid synlig indkøbskurv.
Når jeg har valgt et produkt, kommer jeg til indkøbskurv, hvor jeg kun kan gå til kasse - evt. knap hvor jeg kan handle videre.
Har du mulighed for at lave transparent baggrund på dine produkt billeder, eller lave en ramme omkring dine produkter. overgangen mellem produktbillede og baggrund virker lidt hård.
Det er ikke umiddelbart synligt at man kan scrolle i dit galeri, når man er inde på et produkt.
Når man vælger stort billede åbner det i et fuldt vindue, og brugeren mister fornemmelsen af kontekst. Prøv evt. med en mindre popup.
"Læg i kurv" er ikke aligned, og er et link - tror det vil være bedre med en styled knap - generelt bør hele check out proceduren være med knapper i stedet for links.
Tonen i din tekst er meget formel (dem og De) - jeg tror ikke at din målgruppen forventer at du bruger et formelt sprog.
Om os menupunkter må meget gerne indeholde et billede af dig og dit personale - det er med til at opbygge tillid.
Formen under kontakt menupunktet er ikke aligned, samt knapperne er ikke styled ligesom send knappe på dit nyhedsbrev, og lidt indledende tekst vil efter min overbevisning være bedst.
Der er intet under punktet aktiviteter - hvis der ikke er noget, så fjern linket.
Din indkøbsvogn bør styles noget bedre, ligeså de efterfølgende sider i check out. Vis evt. hvor du er i check out forløbet.
Det var alt for denne gang.
Held og lykke med shoppen