Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

avis kørsel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville høre om der er nogen som kender til avis kørsel hos forbruger kontakten for hatr hørt at de tit søger vognmand til at køre aviser/reklamer ud skulle gerne være kørsel næsten hverdag???

Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:52

Ved at i københavn er der et firma, jeg tror at det hedder City gods nu og de har kørt meget med reklamer / aviser for FK, så du skulle måske prøve at kontakte Dem. 

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:02

Hej har en bekendt som har kørt for forbruger kontakt, og han siger at i forhold til vor mange timer man skal arbejde, er det ikke det værd.

prøv istedet med Bladkompagniet, her skulle være bedre betaling.

Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:04

tak for svaret codan

kan du beskrive lidt nærmere hvor mange dage om ugen han kørte for fk???

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 21:36

Det foregår på den måde at man i starten kun får 1-2 dages kørsel, herefter afhængig af hvor dygtig man er kan man komme til at få 4 dages køsel. Men det er et stort bøvl fordi du tit har 13-14 forskellige reklamer med, din vogn er fuldstændig proppet, og du skal ved hvert stop tælle x- antal reklamer til de forskellige bude, dette bruger du meget tid på og så får du kun 1-3 øre pr. reklame du leverer. Men min bekendt arbejdede tilbage i 2001, så ved ikke hvordan forholdene er nu i forbrugerkontakt.

Tilmeldt 28. Mar 07
Skrevet kl. 21:39

Ellers tag kontakt til dem direkte og forhør om forholdene.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)