Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3D CAD konstruktion

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Varetager optegning af emner i CAD programmer.

jeg kan tilbyde en fleksibel arbejdsstyrke som freelance tegner, eller en hjælpende hånd når der er tryk på.

Jeg har stor erfaring med modelering i CAD programmer.
Følgede programmer kan anvendes:
Autodesk Inventor
Solidworks (hovedpræferance)
Catia
Pro/E

Ud over optegning, laves der også arbejdstegninger og styklister.

Optegning af emner
Der kan ud fra håndskitser eller prototyper laves en målfast 3D model med medfølgende arbejdstegning.

Ved større emner, der er samlet af flere dele, laves der tegninger på alle dele, og samlings tegninger med samleanvisning.

Ud fra samlingstegningen kan der også genereres styklister for at gøre indholdet mere overskueligt, og lette arbejdsgangen i værkstedet.

Arbejdstegninger
Arbejdstegninger laves udfra de optegnede emner.
Tegningerne laves med de af kunden opgive tolerencer (ellers efter ISO standard).

Dxf filer
Der konverteres til *.dxf filer ud fra arbejdstegningerne. Disse kan bruges i moderne bearbejdnings centre til direkte bearbejdning af emner. Eller ved laser/vandskæring af plademateriale.

Sheetmetal
Der laves en 3d tegning af det bukkede emne og denne kan herefter foldes ud, hvorved det er let at lave en arbejdstegning/dxf fil til opbukning og udskæring af pladen.

Fotorendering af emner for fotorealisme og præsentation
Ved at fotorendere et tegnet emne med de rigtige materialer og den rigtige lyssætning, kan man lave en tro virtuel kopi af det emne der skal fremstilles.
Dette er en billig og nem måde at ”se” det færdige produkt på.

Min baggrund er maskiningeniør, så kan også bistå med vejledning i styrkeberegninger og materialevalg.

Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du er måsked manden det kan hjælpe mig.Jeg har brug for at få lavet en målfast 3D model.

Håber at du kontakter mig på telefon 26444049

Hilsen Dennis

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)