Hej Celine
Det er jo det gode ved smag og kritik: Man bestemmer jo selv, hvad man vil tage alvorligt, især når man er sin egen chef
.
Jeg har prøvet at skære lidt på forsiden, men synes det er svært
Jeg elsker selv mange billeder og det er måske der skiden for meget igennem - men nu har jeg da fjernet et fra forsiden piv ;)
Ang billedstørrelse, så er jeg selv stor forbruger af netshopping og HADER når men ikke kan se tingene i oversigten.
Jeg synes, det har hjulpet med lidt mere luft omkring fotos, men de er stadig lidt store og lidt mange efter min smag. Du kan sagtens gøre dem mindre uden de bliver utydelige.
Husk på, at det også er med til at gøre siden langsom, når der skal hentes mange billeder ned.
Det er ikke altid nemt at skære og prioritere i sine egne ting. Men tænk så på, at alle starter i toppen, men de færreste gider scrolle ret langt ned. Så det, der ligger langt nede, har alligevel en begrænset værdi.
Prøv at give dine elementer numre efter vigtighed. Hvis du så har plads til 4, så er det 1-4, der kommer med, resten ryger ud.
Ellers kunne du måske smide de flade mærkevare-fotos ud og erstatte dem med tekstlinks? Det nederste foto er lidt herreløst og det kunne måske undværes. Vupti, så har du en top med det sidste nye og et stort (!) foto, en række små tekstblokke og nogle konkrete produkter i højre side. Sådan ville jeg nok gribe det an, men det er jo heller ikke min "baby"
De røde, skrå overskrifter er i kursiv. Det er ikke slemt, men de er lidt mere utydelige end de alm, overskrifter.
Mht. validering og koder, så er det et godt trick at se på din side med browseren Firefox. Den er mere kræsen overfor kodesjusk og alvorlige fejl vil du kunne se straks der. Det ser umiddelbart OK ud, derfor er der ingen grund til panik. Men prøv at få styr på det ved lejlighed, det er sikrest.
Fortsat god kamp. husk også at prioritere i alle de gode råd.
hilsen Henrik