Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freedback på ny shop til STRAWBERRYFLAVOR

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups nu kom billedet altså tilbage, kunne ikke Whisper

Men har prøver at skabe lidt luft ved at rykke gøre de andre billeder og teks lidt ind og gøre det mindre..

Hvordan fungere det?

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 10:55

Ups nu kom billedet altså tilbage, kunne ikke Whisper

Men har prøver at skabe lidt luft ved at rykke gøre de andre billeder og teks lidt ind og gøre det mindre..

Hvordan fungere det?

Fra Glostrup
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:25
Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 12:29

Tak MEN uhhh aner simpelhen ikke hvad det er du siger.. ´Hvad gør den og hvad skal jeg gøre ved det??

Er ikke nogen teknik nørdSad

Fra Glostrup
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:24

Det er html koden som din hjemmeside er bygget op af, jeg ved ikke hvilke program du har benyttet til at lave din hjemmeside men det er det program som ikke har genereret "korrekt" kode. nu skal du ikke frygte at din side går ned og helvede bryder løs... men hvis din side kan valideres til en HTML standard. er dine chancer for at siden altid bliver vist uden fejl og mangler langt størrer end vis din side har fejl og mangler i form af validerings fejl.  Mange store sites i danmark har validerings fejl og det er rent ud sagt sjusk. Får du en professionel til at lave dine sider så sikre dig at de kan valideres via w3's markup validator http://validator.w3.org/. I dit tilfælde ville jeg læse lidt om det og kigge på de fejl du får i din validering.. langt de fleste af dem kan rettes lyn hurtigt og er ikke af nogen kritisk betydning for visningen af din hjemmeside.

håber det forklare det lidt bedre..

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 11:20

Hej Celine

Det er jo det gode ved smag og kritik: Man bestemmer jo selv, hvad man vil tage alvorligt, især når man er sin egen chef Wink .

Celine:

Jeg har prøvet at skære lidt på forsiden, men synes det er sværtStick out tongue

Jeg elsker selv mange billeder og det er måske der skiden for meget igennem - men nu har jeg da fjernet et fra forsiden piv ;)

Ang billedstørrelse, så er jeg selv stor forbruger af netshopping og HADER når men ikke kan se tingene i oversigten.

Jeg synes, det har hjulpet med lidt mere luft omkring fotos, men de er stadig lidt store og lidt mange efter min smag. Du kan sagtens gøre dem mindre uden de bliver utydelige.

Husk på, at det også er med til at gøre siden langsom, når der skal hentes mange billeder ned.

Det er ikke altid nemt at skære og prioritere i sine egne ting. Men tænk så på, at alle starter i toppen, men de færreste gider scrolle ret langt ned. Så det, der ligger langt nede, har alligevel en begrænset værdi.

Prøv at give dine elementer numre efter vigtighed. Hvis du så har plads til 4, så er det 1-4, der kommer med, resten ryger ud.

Ellers kunne du måske smide de flade mærkevare-fotos ud og erstatte dem med tekstlinks? Det nederste foto er lidt herreløst og det kunne måske undværes. Vupti, så har du en top med det sidste nye og et stort (!) foto, en række små tekstblokke og nogle konkrete produkter i højre side. Sådan ville jeg nok gribe det an, men det er jo heller ikke min "baby"Smile

De røde, skrå overskrifter er i kursiv. Det er ikke slemt, men de er lidt mere utydelige end de alm, overskrifter.

Mht. validering og koder, så er det et godt trick at se på din side med browseren Firefox. Den er mere kræsen overfor kodesjusk og alvorlige fejl vil du kunne se straks der. Det ser umiddelbart OK ud, derfor er der ingen grund til panik. Men prøv at få styr på det ved lejlighed, det er sikrest.

Fortsat god kamp. husk også at prioritere i alle de gode råd.

hilsen Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)