Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Veletableret webbureau søges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Michael

Det lyder som om at det ville være en god idé at kigge på www.tsm.dk som jeg selv arbejder for. Der vil du møde kompetente medarbejdere indenfor koncept, design, markedsføring, tekst og ikke mindst web. Sender dig også lige en privat besked med en reference liste over nogle af de projekter TSM har været med til at udvikle.

Tag gerne fat i Thomas Olsen på tlf. 4695 2219 hvis du har nogle spørgsmål eller andet du vil have uddybet.  Thomas er også personen der har styr på de tekniske spørgsmål vedr. cms, webshop, online markedsføring: Google Adwords, SEO, Bannerkampagner og Digital Direct Marketing.

Mange hilsner:/Thomas Niels Thomsen 

Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:56

Hej Michael,

Det lyder som et spændende projekt i skal igang med.

Du kan prøve og kigge på www.smart-web.dk, de er erfarne indenfor både almindelige websites samt avancerede webshop løsninger.

God jagt.. :) 

Mvh.

Lars 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:42

Hej Michael,

Vi er et Dansk ledet og ejet software firma i Filippineren som arbejder uden fordyrende mellemled i Danmark. Med den fornødne planlægning vil vi være i stand til at løse en opgave som denne.

Hvis du vil tale med mig om samme så send en PM eller email med et telefon nummer så ringer jeg til dig.

Du kan læse nogle reference på denne adresse:

http://www.1902software.dk/site/309/referencer.aspx

Med venlig hilsen,

Peter

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:34

Hej alle,

Tak for de mange tilbagemeldinger. Rart med en masse god respons.

Vi er i øjeblikket ved at gennemgå de mulige leverandører og jeg skal nok give besked herinde hvordan det hele ender. :)

Mvh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:30

Jeg kan varmt anbefale Propeople (www.propeople.dk), hvor jeg selv har fået løst en rigtig stor opgave (www.mysnowparks.com) med stor tilfredshed. De er helt klart værd at kontakte! Tag fat i direktøren Michael Drejer...

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:53

Hvad med at indgå et samarbejde med et polsk webdesign virksomhed ?

Er De interesseret venligst skriv til os dg@balticcircle.eu

Alt kan lade sig gør Idea 

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:54

Hej,

Vi er nu kommet et skridt videre i processen. Der er valgt 4 mulige leverandører ud til den indledende proces vedr. website/webshop.  

I den kommende tid vil der også blive tale om et intranet projekt og muligvis et projekt vedr. vagtplanlægning, hvor jeg vil gennemgå de mulige leverandører igen. Så hvis i ikke er blevet kontaktet i forbindelse med website/webshop projektet, betyder det bare at jeres profil ikke har matchet de kriterier vi har stillet op for det projekt, men at i sagtens kan komme i betragtning til nogle af de andre projekter.

Tak for den omfattende respons.

Mvh.

Michael

EDIT: Kriterierne vi har vurderet efter har bl.a. været: Referencer, kundetyper, virksomhedstype, antal ansatte, fokusområder, svage områder.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)