Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Veletableret webbureau søges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi står overfor en større serie projekter der kort fortalt omhandler en serie websites, webshops og et enkelt intranet (sharepoint).

I den forbindelse søger vi et veletableret webbureau til at producere et eller flere af ovenstående produkter. Det er vigtigt for os at finde en virksomhed, der kan give et aktivt modspil som en naturlig del af processen, både på det kreative såvel som det tekniske område. Virksomheden vil optimalt set være et firma der har været i branchen i 5+ år, med mere end 5 medarbejdere, men samtidigt ikke en af "de tunge drenge" der kun laver store millionprojekter. Grunden til at vi ikke kan benytte helt små firmaer er at vi bliver nødt til at sikre os mod leverandørsvigt eksempelvis i forbindelse med sygdom eller lignende.  

Det er at foretrække at det er samme leverandør der varetager opgaven vedr. websites og webshops.

Såfremt i har kendskab til en virksomhed der matcher ovenstående kriterier, og som i kan stå inde for, er i velkomne til skrive en henvisning herinde.

Spørgsmål og kommentarer kan skrives i denne tråd.  

Mvh.

Michael Poulsen

Modström - Butler - Richard - Loftet - Loft By Loftet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

Hej Michael

In2media har vi tabt tilbudsrunder til et par gange, de er måske hvad i leder efter Big Smile

Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:58

Jeg vil da også lige lede opmærksomheden hen på mig selv, vi har 3 programmører og 3 forskellige grafikere, førstnævnte inhouse sidstnævnte er fast samarbejdspartnere.

Vi er da interesseret i at høre mere. Af referencer kan nævnes Surftown / Keepit A/S (https://www.keepit.com), Projektopslag.dk og TV3 (http://www.tv3.dk/paradisehotel/game/) alle steder har vi udelukkende leveret backend. Ifb med frontend/grafik har vi en række grafikere med tilhørende referencer du kan vælge imellem.

Giv et kald på 70 220 627 hvis du har spørgsmål :)

/ Mikkel 

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:42

Vi har mulighed for at hjæpe dig - check evt. www.dkis.dk .

Vi er ca. 60 mand og arbejder med forskellige CMS produkter - heriblandt Moss2007 - Du skal være velkommen til at kontakte mig.

Bedste hilsner,

Morten (Mlu@dkis.dk)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:23

Hej Michael

Stupid Studio.

De er ekstraordinært kreative og skæve i både tilgang og eksekvering. Deres kontorer finder du i både Odense og Århus, men start med at tage fat i designer Jakob Baungaard på telefon 3040 0402 - så kan han give dig mere info.

Som jeg kender jeres brands og organisation, vil Stupid Studio kunne matche både jeres offensive vækst og innovative profil.

God jagt;-) 

EDIT: Hej igen Michael - ved ikke hvordan jeg kunne overse jeres fokus på webbureau - jeg læste det som bureau - og tænkte blot på de skarpeste indenfor identitet og nye medier. Nå, hvis de mener, at opgaven ikke er noget for dem, kan de sikkert sende dig videre til et webbureau, de arbejder sammen med. 

Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:34

Hej Michael

Vi er vist det webbureau du leder efter: Dansk Internet Selskab A/S

For ikke at gøre en lang historie her på skrift vil jeg foreslå, at vi tales ved på telefonen.

Med venlig hilsen

Kai Juul - kundekonsulent
------------------------------------------------------------------ 
Dansk Internet Selskab A/S
Bjørnholms Allé 22, st.

DK-8260 Viby J
Mobil 40 68 25 43
 kai@dkis.dkwww.danskinternetselskab.dk

Tilmeldt 21. Apr 05
Skrevet kl. 07:56

Tak for alle jeres tilbagemeldinger. Der er stadig tid til at komme med anbefalinger, såfremt der er nogle der først læser tråden nu.

Mvh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:53

Hej Michael,

Her på falderebet vil jeg da også tilbyde vores assistance. Vi arbejder til dagligt med både større og mindre kunder, for hvem vi bl.a. udvikler webdesign, websites, webshops & web applikationer med fokus på usability/brugervenlighed og effektmåling.

Du skal være velkommen til at kontakte mig for mere information.

Med venlig hilsen
Lasse Øster Jørgensen

Zornig Interactive ApS
Hillerødgade 30A - DK-2200 København N
T  +45 3587 0100
D +45 3587 0107
M  +45 2612 3690
E  lj@zornig.dk

Mindre Snak, Mere Handling
www.zornig.dk

Tilmeldt 21. Apr 05
Skrevet kl. 14:29

Henning Wraae:

Hej Michael

In2media har vi tabt tilbudsrunder til et par gange, de er måske hvad i leder efter Big Smile

Held og lykke

Jeg har lige kigget lidt på jeres site. Er der nogen grund til at i ikke selv er interesserede i opgaven? Eller er det relateret til de "krav" jeg satte op i det indledende oplæg?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

Hej Michael

Ja, vi er jo ikke så store og etableret endnu.

Vi har kun eksisteret som virksomhed i 1½ år og vi får vores 3. medarbejder/designer i midten af denne måned, så vi er desværre langt fra dine krav Smile

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)