Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørelejlighed til AminoTASTIC

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der skal til AminoTastic fra nordjylland, og har plads til en ekstra fra Års?

I så fald må I meget gerne give mig et kald på 31 187 136 eller sende mig en mail/PM.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 22:40

...så må jeg lige genoplive min egen tråd...

Jeg leder stadig efter kørelejlighed til AminoTræf.

Jeg er 100% ikke ryger, 100% træt om morgenen og 100% ikke seriemorder, så jeg skulle være forholdsvis uskadelig at tage med.

Skal du, eller kender du nogen der skal, til Aminotræf og kommer fra himmerland eller op ad - så smid en kommentar eller kontakt mig på den ene eller anden måde(PM, Mail, MSN, Telefon... flaskpost - hmm næh, sidst nævnte er nok en dum ide).

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:00

Det er endnu ikke helt afklaret om jeg kan komme med, men hvis jeg gør, vil det ikke være nogen ulejlighed at køre omkring Års på vejen.

Du skal nok få en endelig besked så snart jeg ved det med sikkerhed.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 12:58

Hej Morten,

Det lyder perfekt, du giver bare lyd fra dig når du ved nærmere.

Mvh Regin Madsen

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 15:33

Jeg ved nu at jeg tager afsted, men...

Det er lykkedes mig at overtale min forretningspartner til at tage med og det ender nok med at opstiller en stand - og så har jeg altså pludselig ikke længere ledig plads i bilen.

Beklager...

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:03

OK, ja det er der jo desværre ikke ngoet at gøre ved.

Så pladsen er stadig åben for enhver. Det er dog først til mølle princip, for denne once in a lifetime mulighed for at lade mig være codriver!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)