Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg flytte min blog til et subdomæne?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg overvejer at flytte min blog fra skygge.dk til blog.advertise.dk (eller advertise.dk/blog).

Advertise.dk har mange besøgende, bloggen vil få flere læsere og mit mål om at gøre advertise.dk til en større portal vil blive en realitet med en blog.

Men er der ulemper (eller fordele) ved at flytte bloggen fra sit eget domæne til et subdomæne?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare linke fra advertise.dk til bloggen?

Jeg vil umiddelbart mene, at det ikke gør den store forskel. Hvis du også skriver om ting, der ikke har direkte relation til advertise.dk, vil jeg anbefale dig, at du beholder det som hidtil, da det vil skabe mere professionalisme over begge sider.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad du blogger om. Er det i relation til advertise.dks indhold du blooger om, vil jeg råde dig til at ligge det på advertise.dk/BLOG eller hvad din mappe nu skal hedde. Dette gøres for at udnytte den højest mulige seo-værdi for advertise.dk, hvis der sku være nogen der linker til din blog.

Har det ingen relation til advertises indhold vil jeg stærkt fraråde dig at flytte dit indhold fra skygge.dk

Håber du kan bruge det

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)