Hej Alle.
Jeg har et stort ønske om og starte en internetbutik og sælge baby/børnetøj fra denne. Bla. mærker som Molo, katvig, Hollys osv. Jeg er helt ny og "grøn" på det her område og ved ærlig talt ikke særig meget om noget. Jeg skal have undersøgt en hel masse ting, men er meget i tvivl om hvad jeg skal vide om hvad. Jeg skal i banken når jeg har alle de her ting på plads, så derfor vil jeg jo gerne være så forberedt som muligt. Men hjææællppp mig, hvad skal jeg vide og have undersøgt?? Jeg har mailet til de tøjfirmaer som jeg gerne vil forandle og venter nu svar fra dem. Venligst Louise. |
Hej Louise
Du skal have bl.a. have skitseret bredden og dybden i dit sortiment.
Skal du kun have tøj? Hvilke mærker, hvilken stil? hvad med sko? Accessories? Andre mersalgsprodukter?
Find ud af hvad en rimelig kollektion vil koste dig, hvis leverandøren vil sælge til dig. Det er jo vigtigt at finde ud af hvor stort et lager du skal købe.
Designer du selv din hjemmeside? Hvordan vil du skille dig ud blandt de mange, der er i forvejen? Hvor mange penge er du rede til at bruge til at markedsføre din shop på nettet?
Ikke at jeg vil tage modet fra dig men du skal nok regne med at der er en del tøjfirmaer, der er forbeholdne for at handle med netbutikker.
Det er en god idé at tage på messer for at spotte produkter og samt at møde leverandørerne.
Dette er blot nogle af tingene - held og lykke!
mvh
Heine