|
Da flere af vore lager faciliteter er fuldt bookede leder vi for tiden efter et stort sted, hvor vi kan finde plads til vores aktiviteter, som blandt andet er lager hotel, plukning, pakning, transport og flytninger. Tanken var så at finde et stort sted, hvor vi var flere der kunne dele lager, kontor, kantine m.m. Vi har så fundet et perfekt sted i viby ( omkring g clausens vej), med omkring 2000 kvm plads fordelt på følgende: Lagerhal 1: 630 kvm 8 3.5 meter til loft) Lagerhal 2: 550 kvm ( 3,5 meter til loft) Lagerhal 3 : 790 kvm ( 4 meter til loft) Desuden et fint kontor miljø, med flere rum, toilet og bade muligheder, og en kantine. ( ca. 100 kvm i alt ) Udendørs befinder der sig mange parkerings pladser, og ellers er det et flot område, med mange træer og buske osv. Buslinier kører lige til døren, og der er ca. 4 km til nærmeste motorvej, og 6 km til havnen. Der er jo mange muligheder med sådan et lager, her tænker jeg fælles afsendelse af pakker, lån af truck, m.f. Det jeg ville tilbyde var: Lagerhal 1 - 2 kan evt opdeles i flere enheder, med pallereoler eller lign, herfra ville vi så stå for jeres daglige afsendelse af pakker osv. Kontor: Højhastigheds internet Lækre hævesænke borde Fælles madordning Fælles print Mødelokale Lager: Fælles afsendelse af pakker, highspeed leveringer i hele århus igennem mit firma. Lejetruck Leje Hurtigløber Samkøb af emballage m.f Hvad kan man tillade sig at tge for sådan en service? Prisen i sig selv på lageret er ikke så gal, og dem der vil ind på delebasis, skal selvfølgelig selv have mulighed for at vælge hvormange kvm de skal bruge, og så fastsætter vi en pris derefter? Det idelle ville være omkring 4-5 virksomheder der slår sig sammen om at leje dette lager, og så dele alle udgifter i mellem sig. Er der nogle der mangler sådanne lokaler, kan jeg kontaktes på
|
Lager plus kontor i viby ( Århus ) på delebasis
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem