Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik, tak!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Vi har ikke slagtet æslet helt Stick out tongue, men mindsket billedet & lagt teksten op ved siden af, så der bliver mere plads til varebillederne,

& det synes vi selv er blevet ret godt.

Hva´ synes du?

Så må vi se om det hjælper på salget...

Mange hilsner

Pakaeslet

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:23

Hej igen,

Vi har lavet æslet mindre & flyttet teksten op ved sine af, & vi bibeholder den ene række med 3 produkter - det passer med siden som den er nu,       & det er vi ret tilfredse med - man skal lige vænne sig til det, & så må vi se. 

Der er også blevet tilføjet lidt "meta-data", men det er ikke min afdeling...

Mange hilsner

Pakaeslet

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 12:34

Hej Æsel

En god ide med et mindre foto, så produkterne kommer højere op.

Teksten i toppen er lidt overfladisk. Prøv evt. med bullets efter "blandt andet".

Jeg så tilfældigvis din profiltekst og den mangler lidt: Fint, du nævner alle dem, der har hjulpet dig, men du har glemt dig selv. Det er vigtigt at vide, hvem vi handler med på nettet og din troværdiighed stiger, hvis man kan se hvem, der står bag. Det kunne jo være den peruvianske mafia...

Jeg kan se, du allerede har haft fat i overskrifterne, det synes jeg også har hjulpet. "Desværre" kan jeg så ikke tilbyde min arbejdskraft, Wink men hvis du skal bruge et par friske øjne til teksten eller en anden til at skrive, så gør jeg det  gerne for ussel mammon. 

Glæder mig til at høre, om salget bliver bedre.

hilsen

Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)