Hej Amino-brugere. Min veninde har lige åbnet blomsterbutik her i byen, og i den forbindelse, bad hun mig om hjælp til at lave en internetbutik. Nu er det ikke sådan at jeg er total it-nørd, men er alligevel den som folk spørger om hjælp hvis de har problemer med deres computer/internet/email/o.s.v. Nu er siden godt oppe at køre, der mangler blot dankortbetalingen, men den er på vej. Men jeg synes det kunne være interessant at høre hvad andre folk udefra mener om websitet. Min veninde synes jo bare det er super, men kunne godt bruge lidt mere kompetent feedback. Ved godt der mangler en masse varer under loppefund, brugskunst, o.s.v., men veninden er ikke lige så hurtig til at få taget nogle billeder, da hun står helt selv med butikken...Siden er egentlig også mest henvendt til blomsterbestillingerne. Men alt i alt, så ku det være fedt med lidt feedback Tjek siden ud her: www.havestuen.com Med venlig hilsen Camilla Moesgaard |
Hej Camilla,
Lad mig starte med at sige, at jeg synes det er super du hjælper din veninde med at få feedback, og at ideen med shoppen er god!
Mit første indtryk når jeg kommer ind på ovenstående hjemmeside er - "wow - hvor er her mange ting på lidt plads". Med det mener jeg at topbanneret hvor du har "Velkommen til Havestuen" og de forskellige varer simpelthen tager for meget fokus fra resten af siden. Her tror jeg det måske kunne være en fordel at få lavet et logo til havestuen, så din veninde har noget at brande siden med udadtil. Måske cutte lidt ned på antallet af billeder på forsiden, både mht. de 4 billeder, men også med produkter.
En anden ting er at der under flere kategorier slet ingen produkter er? (fx Loppefund: emailje, sølv, tin & zink).
Håber du kan bruge ovenstående,
Med venlig hilsen
Jacob Wulff
PS: "Alle priser er incl. moms" skal rettes til "Alle priser er inKl. moms" :)