Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.havestuen.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere. 

Min veninde har lige åbnet blomsterbutik her i byen, og i den forbindelse, bad hun mig om hjælp til at lave en internetbutik. Nu er det ikke sådan at jeg er total it-nørd, men er alligevel den som folk spørger om hjælp hvis de har problemer med deres computer/internet/email/o.s.v. Nu er siden godt oppe at køre, der mangler blot dankortbetalingen, men den er på vej. Men jeg synes det kunne være interessant at høre hvad andre folk udefra mener om websitet. Min veninde synes jo bare det er super, men kunne godt bruge lidt mere kompetent feedback. Ved godt der mangler en masse varer under loppefund, brugskunst, o.s.v., men veninden er ikke lige så hurtig til at få taget nogle billeder, da hun står helt selv med butikken...Siden er egentlig også mest henvendt til blomsterbestillingerne.

Men alt i alt, så ku det være fedt med lidt feedback Big Smile

Tjek siden ud her: www.havestuen.com

Med venlig hilsen

Camilla Moesgaard

Fra Århus C
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:31

Hej Camilla,

Lad mig starte med at sige, at jeg synes det er super du hjælper din veninde med at få feedback, og at ideen med shoppen er god!

Mit første indtryk når jeg kommer ind på ovenstående hjemmeside er - "wow - hvor er her mange ting på lidt plads".  Med det mener jeg at topbanneret hvor du har "Velkommen til Havestuen" og de forskellige varer simpelthen tager for meget fokus fra resten af siden. Her tror jeg det måske kunne være en fordel at få lavet et logo til havestuen, så din veninde har noget at brande siden med udadtil. Måske cutte lidt ned på antallet af billeder på forsiden, både mht. de 4 billeder, men også med produkter.

En anden ting er at der under flere kategorier slet ingen produkter er? (fx Loppefund: emailje, sølv, tin & zink).

Håber du kan bruge ovenstående,

Med venlig hilsen
Jacob Wulff

PS: "Alle priser er incl. moms" skal rettes til "Alle priser er inKl. moms" :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:18

Hej Camilla

Ved ikke om vi snakker feedback omkring design, betingelser, koncept eller det hele, men nu får du det hele.Wink 

Flot og detaljeret side, dog nogle kommentare.  Big Smile 

Det at man vælger niche-områede "blomster", gør at man begrænser sin kundekreds meget, da der ikke er noget der hedder udbringning udover i Kibæk og hvis folk selv afhenter, men det er i selvfølgelig klar over. Jeg tror bare at jeg ville prøve at finde en løsning hvor man kunne få de blomster m.m. fragtet længere væk end Kibæk.

Mange af billederne er lidt uskarpe. Ved ikke om det er fordi det bare er blevet "trukket" mindrer eller hvad, men det kan være lidt svært at læse teksten i de forskellige billeder. 

Jeg må indrømme jeg ikke kender lovgivningen omkring fortrydelsesret mht. blomster, men det er i vel klar over. Skriver det mere for at gøre jer opmærksomme på det, altså at det er lovpligtigt med 14 dage.

Eller er det et spændende koncept som jeg ønsker jeg alt held og lykke med :D

Mvh
Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)