Jeg ville lige benytte spaltepladsen til at fortælle om min nye idé. Du kan få en helt gratis blog der er ingen skuljte omkostninger (det vil altid være gratis). Jeg vil meget gerne høre kommentare, på hvad du syntes om idéen.
Du har muligheden for at oprette en på: www.bloggy.dk
Jeg forstår ikke hvorfor du opretter 2 tråde med det samme indhold. Samtidig spørger du om din ide er god og om det er interassant. I denne tråd får du 2 besvarelse http://www.amino.dk/forums/p/32251/209541.aspx#209541 som du vælger ikke at besvare.
Så hvorfor spørger du når du allerede har besluttet dig? Virker der mere som om du vil have gratis reklame!
Ang. spørgsmålet er jeg ikke den klogeste til at svare men i min research efter egen blog har jeg været godt rundt om markedet. Og det du fremviser tvivler jeg på bliver en succes. Du bliver nød til at rette dig efter EN målgruppe og ikke bare alle dem der vil have en blog.
Tykke, tynde, Unge, gamle, smukke, grimme, singler, raske, syge er bare en et par eksempler :), kan de samtidig og på en nem måde læse hinandens indlæg m.m. så tror jeg chancen er størrer!
Og tak for dit svar. Jeg vil informere dig, om at jeg har besvaret det indlæg du referere til.
Den eneste grund, til at jeg skriver jeg til, er for at få nogle gode råd. Jeg vil give dig helt ret i at jeg i min markedsføring skal have en mere konkret målgruppe. Jeg tror jeg vil satse på minus 25 år, altså unge. Tusind tak for din idé med at brugerne skal kunne læse hinandens indlæg - det vil jeg med sikkerhed bruge.
Iøvrigt, er jeg en meget ivrig iværksætter - når jeg får en idé forsøger jeg at undersøge markedet, og så går det stærkt med at komme igang - så derfor kæmper jeg for at høre hvordan markedet er, så jeg ved hvilke målgruppe jeg bør satse på.