Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.illux.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For to måneder siden lancerede vi et nyt design på www.illux.dk jeg skal i gang med at lave nogle brugervenlighedstest mm. for at optimere siden. Inden jeg går i gang vil jeg lige høre jeres mening om siden, så jeg kan lave nogen evt. åbenlyse forbedringer inden jeg går i krig med testene.

Ud over brugervenligheden, vil jeg også gerne hører jeres gennerelle holdning til designet.

Venlig hilsen

Anders

www.illux.dk  

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:58

Den er simpelhen for fed!!! Hold op, hvor er den flot lavet. Fedt design, flotte fotos, tidsbesparende slideshow og gennemført opsætning..Den er overskuelig og rigtig proffessionel lavet. Jeg søgte for nogle år siden et firma der lavede collager. Fandt kun et firma der hedder Gallaria. Men de havde flere måneders ventetid, og kostede en formue. Så det er rart for mig at se at det faktisk kan gøre billigere og i ligeså høj kvalitet...

Mvh. Signe 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:45

rigtig flot webshop... nem og overskuelig.. og vildt fede produkter... dem må jeg vist hellere forbi og kigge lidt mere på når jeg overtager mit nye (gamle) hus...

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:51

Hej

ja, hvad skal jeg sige - den bedste og mest gennemførte shop jeg har set her på Amino - kanon.

Fandt en lille fejl: Under gavekort er der et menupunkt (Ta for bestel...) som fejler.

Endnu engang - KANON LÆKKER SHOP - og spændende produkter - må vises det til konen  ;-) 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:30

Signe5:

"Den er simpelhen for fed!!! Hold op, hvor er den flot lavet. Fedt design, flotte fotos, tidsbesparende slideshow og gennemført opsætning..Den er overskuelig og rigtig proffessionel lavet."

Det er jeg helt enig i, Det var tæt på at være præcist det første jeg tænkte. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 21:20

Hej,

jeg istemmer. Det er "up close and personal". Rigtig tiltalende design, synes jeg.

... der er lige en ting, jeg lagde mærke til. I glemmer at præsentere jer selv, synes jeg. Under pkt. profil skriver i "vi" vil sådan og sådan. Men man ved faktisk ikke hvem i er. I har et pkt. der hedder medarbejdere, men er det dem der er afsender? Et billede af jer, på profil-.siden kunne jo fx gøre det.

Jeg mener, det er vigtigt, fordi i netop er så personlige i jeres design og arbejder med personlige ting - jeres kunders familiebilleder osv.

Det var osse en ide at overveje om betalings-kortene skulle op i nærheden af indkøbskurven, det hænger lissom sammen...

God vind.

Mvh. Eva Maria Knudsen

www.2hjem.dk - til forældre der bor hver for sig  

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 15:48

Tak for alle de positive tilbagemeldinger.

Jeg har rettet fejlen, som ArosIT fandt på gavekortsiden (dummefejl). Angående EMKom's kommentar omkring et et billede af os på profilsiden, vil jeg få gjort det. (Det skal dog lige passe ind med, at en af vores fotografer kommer forbi en dag, med udstyr, for at tage billedet, så jeg ved ikke helt tidshorisonten). Angående at flytte betalingskortsymbolerne op til indkøbskurven. Jeg vil lige overveje det, designmæssig, vil jeg helst være fri for det, men jeg kan godt se en pointe i, at det hører sammen med inkøbskurven og at det bliver mere synlig at siden er en e-butik. Jeg overvejer det.

Jeg er rigtig glad for roserne, og ændelig kom med flere hvis i mener at siden har fortjent det Big Smile .

Konkret problemstilling

Men mit arbejde bliver en annelse sværer ved, at jeg ikke får mere feedback til forbedringer. Jeg vil derfor opstille et konkret problemstilling, som jeg tumler lidt med. Jeg er i tvil, om jeg skal skære et trin væk i fremvisningen af wallstickers.

Som det er nu, starter man på forsiden ( www.illux.dk ), trykker på wallsticker ikonet og kommer så til ( www.illux.dk/forside/wallstickers ) derefter trykker man på knappen "Find din wallsticker" og kommer så videre til ( www.illux.dk/forside/wallstickers/wallstickersoversigt ), hvor hele wallstickersortimentet vises.

Jeg overvejer kun at have den føste side, så alle wallstickers bliver præcenteret på den første side ( www.illux.dk/forside/wallstickers )

Rent praktisk vil jeg fjerne kasserne til højre, lave teksten i to kolonner, og så flytte alle kasserne fra wallstickeroversigten under teksten. 

Hvad syntes I??????

Kom gerne med andre forslag også.

Venlig Hilsen

Anders

www.illux.dk 

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:55

Jeg har selv købt 2 Illux malerier tidligere og er rigtig glad for disse. Synes I yder en super service og et godt produkt. 

For at svare kort, er det en god ide. Dybest set er det ligegyldigt at have det ekstra klik, indtil alle jeres wallstickers, som I gør idag.  Dog tror jeg ikke rent salgsmæssigt det vil ændre så meget, men kan godt lide ideen om at du vil gøre sitet helt perfekt.

Så, væk med det ekstra klik :)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 21:09

Hej

Kaspergj:
Så, væk med det ekstra klik :)
Tak for svaret. Er der andre der vil byde ind med en mening?

Venlig hilsen

Anders

www.illux.dk 

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:41

Kanon lækkert design.
Meget jordnære farver kan utroligt godt lide det. Specielt effekten der er når man scroller musen hen over billederne. Hvad er det for en animation du har ude i højre side er det flash eller gif? Det ser jo kanon godt ud.  Jeg har forresten taget dit forslag op til overvejelse vedrørende det med min forside og teksten. Så jeg har nu taget dit forslag med en 3 steps forklaring på hvordan man registrerer sig og kommer igang med det samme. Vil utroligt gerne hører din kommentar til det nye design så kig forbi mit forum indlæg og min side og post en ny kritik tak :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)