Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iTunes Coverflow

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet viral markedsføring i 3 år. Nu er tiden kommet til at lave en film der omhandler mine drømme for min virksomhed. For jeg tror at jeg den vej igennem vil få de rigtige kunder.

Men først vil jeg høre dig, hvad du synes om mit coverflow på min hjemmeside. www.passonmedia.dk

MVh Steffen Kirkegaard, Pass on media, Viral Markedsføring

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:34

Det ser da cool ud.

Jeg tænkte straks, om det var en "flash gadget", som jeg kunne bruge til præsentation af produkter i min webshop?

Venlig hilsen
Ole

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 14:52

Det er jeg helt sikker på at vi kan find ud af, hvad skal du bruge det til, jeg kan nok fikse en version til dig modificere det til dit brug.

MVH Steffen

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39

Den fra Byggestart har kun lyd på i venstre side, når jeg hører den. CSC er tilgengæld helt fin :)
- God hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 15:52

mange tak, ja nogle gange optages der kun i en kanal.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 22:05

Lækkert "Coverflow" - men det kunne nu være smart, hvis man også kunne bladre ved at flytte musen til højre eller venstre for midten (jo mere ud til siden - jo hurtigere) - men OK, det er en lille ting.

Og så synes jeg ikke at bunden af siden lever op til det lækre design. Der skal være luft mellem rammen og teksten.

Der er også et problem med tekststørrelsen - jo større, jo vigtigere. Lige nu ser det ud til at teksten under "Viral Marketing", "Film" osv. er vigtigere end teksten om dit firma. Ja, selv overskrifterne er mindre.

Endelig er det heller ikke så checket, at din "footer"-tekst står med en anden font end resten af siden.

Så min egen (subjektive) konklusion er, at den øverste del er lækker - men den nederste mangler en kærlig hånd.

Ps. Jeg har lige klikket mig ind på de enkelte sider - og den tekst, der står i de grålige bokse er meget ubehagelig for øjet at læse. Jeg ville nok bare bruge en helt almindelig, grå boks. 

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 23:21

Tak for din fed back, jeg er igang med at rette til.

;-) tnx steffen

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:18

Det ser lækkert ud.. Jeg bruger noget lignenende til mine referencer :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)