Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uerfaren freelance-grafiker søger job

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har ikke den store erfaring med at sælge grafiske produkter, men lidt er det da blevet til. Jeg vil dog gøre noget ved dette og sætter derfor mine evner til salg for en relativt billig penge (grundet førnævnte manglende erfaring). Mine evner rent kreativt fejler dog ikke noget, så jeg vil gå så langt som at påstå at potentielle køber ville få meget for pengene. Jeg beskæftiger mig mest med billedmanipulation og generelt grafik af mere ekspressiv og kunstnerisk art, men jeg er bestemt ikke ueffen når det kommer til webdesigns, bannere og logoer.  

For at få et indtryk af mine evner kan du/I besøge www.cube1987.deviantart.com, hvor jeg har mit billedgalleri.

Hvis du/I mener at mine billeder er af meget ensidig art, kan jeg forsikre om, at jeg favner meget bredt og, at jeg som sagt ikke vil stå i vejen for en udfordring.

Uerfaren, men:

- Billig pris i forhold til rutinerede grafikere.

- Favner over et bredt spektrum af stilarter, også mht. webdesigns.

- Har masser af gåpåmod og ønsker at vinde erfaring og forbedre mig. 

Portfolio: kasperpyndt.dk

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:30

Hej.

Jeg ville blot tillade mig at linke direkte til galleriet på deviantart på dine vegne, da det site altså er lidt svært at finde rundt på, for os gamle røvhuller på Amino ;-)
- og så i øvrigt tilføje, at jeg synes du laver nogle fede, grafiske ting.   Mon ikke Aminoerne kan nyde godt af dit talent! 

Held og lykke! :)

Fra København
Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 00:05

Jamen mange tak for det samt de rosende ord.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:35

Udover du måske har et personligt ønske om at arbejde freelance - kunne du have interesse i at få et job, hvor du måske ikke helt kunne være så artistisk, men derimod skulle lave noget mere kommercielt og strømlinet, men hvor dine referencer i stedet for "uerfaren" kunne være en stor del af top500 virksomhederne i dk i stedet?

I så fald må skal du være velkommen til at sende mig en privat besked så kan vi booke en aftale når det passer dig.

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 12:52

Hej du

Du ser ud til at være dygtig. Laver du oxo illustrationer?

// Brokop

http://brokop.com/

Fra København
Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 14:27

Jeg kan lidt, men vil ikke påstå det er mit speciale :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:01

Daamn, det er nogle totalt fede ting, du har lavet!

Du vil helt klart blive meget efterspurgt i fremtiden, hvis du fortsætter sådan der!

God vind - og så tror jeg faktisk at jeg allerede nu kan sige, at jeg får brug for din hjælp med noget grafisk arbejde. Jeg vender tilbage!

Flemming

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)