Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tutoren.dk søger lektiehjælpere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

http://tutoren.dk/ er en nystartet hjemmeside, hvis formål er at formidle kontakt mellem elever (hovedsageligt fra ungdomsunddannelserne, men også fra folkeskolen og de videregående uddannelser), som har brug for lektiehjælp i et givet fag og dygtige lektiehjælpere (tutorer).

Tutoren.dk er gratis at benytte for eleverne og det er også gratis for tutorerne at oprette en profil. Er en elev interesseret i at modtage undervisning fra tutoren skal denne betale et beskedent beløb (125 kr) for at modtage elevens kontaktoplysninger.

Denne investering kan imidlertid hurtigt være tjent hjem, da der man jo kun betaler fordi en interesseret elev søger tutorens hjælp og derfor er villig til at betale tutoren den timepris han forlanger (den skal angives profilen).

Hvis du er interesseret i at blive freelance lektiehjælper, så tag et kig på http://tutoren.dk/ og opret evt. en profil. Som sagt er tutoren.dk lige startet, men vi kører den første reklamekampagne i Århus i midten af april og senere på foråret følger andre større byer. 

Med venlig hilsen,

tutoren.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:28

Hej,

Synes det er et super fedt koncept og websitet er også ganske fint.
Jeg var så inde og oprette mig - kunne ikke lade være :P

Men synes jeg er løbet ind i nogle problemstillinger, så vil lige give lidt feedback på sitet:

- Fagene er ikke koblet til et niveau, hvilket er et problem. Da jeg fx sagtens kan lære fra mig af historie til og med gymnasialt niveau. Men jeg kan nok ikke lære videregående særlig meget, de er dog også angivet i min profil, da jeg godt kan lære personer på videregående noget omkring mediefag.
! Tror det skal tilknyttes et niveau, sådan at alle ved hvem hvad kan og omvendt ;-)

- For få valg.
? Jeg går ud fra der kommer flere kategorier under alle menupunkterne?

- Bør man ikke som Tutor, ikke kunne beskrive sig lidt mere i detaljen?
? Måske nogen vil foretrække en ældre person eller you know... (det kan de så vurdere helt for sig selv, uden pinlige situationer;-)

- Der er enkelte ting på engelsk
! Det bør nok ændres til dansk, så alle kan være med.

- Tutorguiden i venstre side
? Den virker lidt underlig, jeg synes ikke den er 100% gennemskuelig... det med at naturfag vises, men der er også kemi og andet, når så mange trykker. Er det ikke alle separate fag?

- Prisniveau
? Måske man burde kunne lægge et prisniveau for hver fagligt niveau? Vil umiddelbart tro at jo mere krævende uddannelsen bliver desto højere bliver timelønnen? Det er måske bare mig...

Håber i hvert fald at det kan bruges til noget.... ser frem til at se det i aktion :)

Held og lykke med det!

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 18:20

Hej Emil

Mange tak for tilbagemeldingen og fordi du har oprettet en profil på Tutoren. 

Vi er opmærksomme på problemet omkring at fag ikkke individuelt kan gives et niveau. Vi kan godt lave det om så hvert fag kan kvalificeres med et niveau, men det vil gøre hele informationsarkitekturen på sitet noget mere kompliceret, så der er både noget der taler for og noget, der taler imod.

Ja, der er endnu for få valg. Vi vil udbygge med mange flere valg. Forslag er meget velkomne :)

Vi har overvejet om der skal være et fritekstfelt, hvor tutorer kan skrive lidt mere om sig selv. Vi havde på et tidspunkt også en taksonomi for alder så folk kunne lede efter en tutor i en speciel alder, men igen det er en afvejning mellem mange detaljerede muligheder og et simpelt og overskueligt interface.

Er der ting på Engelsk? Hvorhenne? Det skal vi selvfølgelig have oversat. Tak for heads up.

Vi overvejede at have alle fag i øverste niveeau i tutorguiden, men når vi når 20-40 fag begynder det at blive uoverskueligt, så nu har vi valgt at dele det op i sprogfag, naturfag og så videre. Så kan folk vælge ned igennem på drill-down  maner.

Det er et interessant forslag med hensyn til priser, du kommer med. Det vil vi overveje.

Tusind tak for den glimrende kritik! 

Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 17:32

Så har vi tilføjet alder :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)