Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye opdateret webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino brugere...

Vi har været igang i lidt over et år, og har netop skiftet vores navn ( gl. luxuryforhim.com ) samt layout,  grundet erfaringer og da vi nu også vil ramme pigerne...

Vores shop bygger på Dandomain´s shopsystem hvor vi har fået kodet lidt ovenpå ;-)

Vi er meget interesseret i feedback om bruger venligheden, design etc...

http://www.bondoo.dk

Thx    Kim 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01

Hej Kim

Som designer vil jeg ikke lige gøre mig til smagsdommer men jeg synes den ser godt ud. Jeg har ikke kigget det hele ned i detaljerne, men du kunne med fordel for brugen til at gå direkte ned i kurven efter at brugeren har klikket på købsknappen, hvorefter brugeren så vælge at "gå til betaling" eller klikke på en knap "handle videre", se evt. eksemplet hos BilligByg.dk. De har øget deres konverteringsrate på netop denne lille "funktion" eller hvad man nu kan kalde det Smile

Tillykke med sitet Cake   Party!!!

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:56

Hej Kim

Jeg synes sitet er superflot, god opsætning, overskueligt at finde det man søger. Effekten med at få billeder skifter virker godt, da det sker diskret og ikke flimrende som på mange andre sider.

Jeg er lidt interesseret i at høre hvordan I laver de billedskift (især oppe i jeres logo bjælke), da jeg også selv har en dandomain løsning.

mvh

lisa b

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:59

Hej

Rigtig fint design. Ser prof ud og virker tillidsvækkende.

Efter en hurtig gennemgang fandt jeg kun nogle små uhensigtmæssigheder.

Jeg mangler muligheden for at købe et produkt selv om det ikke er på lager - måske jeg godt vil købe produktet alligevel selvom der er en længere leveringstid på. Apropos leveringstid så var det måske en idé at få det på, måske kun på produkt siden, for at holde jeres simple stil på listerne.

På produktsiden skriver i Anbefal - det er ikke helt tydeligt at det er et link.

Når man lægger noget i kurven fra liste siden, og man efterfølgende vælger info på et andet produkt og bruger tilbageknappen, så fremkommer dialog om at man har lagt noget i kurven. I det hele tager bryder jeg mig ikke om at der fremkommer en dialog som man aktivt skal klikke på for at få væk - er det muligt at man på en anden måde kan vise at noget er blevet lagt i kurven, evt. med 3 blink på varen i kurven eller en tidsbegrænset dialog som man ikke aktivt klikke på for at få væk.

Er det muligt at få listet de varer op man har i indkøbskurven i højre side - det tror jeg vil være en fin feature.

Er det muligt at lave en knap på indkøbskurven, hvor man kan gå til kassen.

Jeres navigation står med lille forbogstav de fleste steder, men HAM og HENDE står med stort - bør være konsekvent.

Navigation - hvorfor står "se kurv" med rødt?

Jeres favorit sektion er svær at forstå, hvad er kikoy - safari white feks. Måske kunne man vise kategori navnet, eller et lille billede af produktet.

Når man "Ser kurv" og vælge "læg i kurv" på sandaler, kommer man til produktsiden - efter et stykke tid forstod jeg at det var fordi man skulle vælge variant - dont make me think ;-)

Det er ikke helt åbentlyst at man kan klikke på indkøbskurven i højre side for at se kurvens indhold.

Rigtig flotte produkt billeder, som holder en gennemgående stil og kvalitet.

I footer står teksten "se vilkår her" men der er ingen indikation at man kan klikke på det (understreget, farveændring eller lign.)

I footer står der "metoder", tror der menes betalingsmidler, eller betalingskort.

Teksten på jeres forside billder fremstår lidt utydeligt og de er ikke aligned.

Det var alt for denne gang - grundlæggende en rigtig flot og gennemført shop, med nogle enkelte hick ups, men de er til at rette.

Held og lykke med shoppen.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Kbh
Tilmeldt 10. Apr 07
Skrevet kl. 09:02

Forløblig tak til alle der har taget sig tid til at teste på vores shop.... gode feedback som vi klart vil tage til overvejelse...

Til Lisa

Jeg laver dem i den nye photoshop CS3, som har en helt ny feature hvor man kan lave en animations gif fil... der er faktisk utrolig nemt, samliget med flash.... Ved godt det er et dyrt program, men skulle du have det, kan du finde en brugervejledning under hjælp i programmet....

Vh Kim 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:10

tjek lige jeres webshop i Mozilla Firefox... den opfører sig lidt underligt i bunden af forsiden.. 

Kig også lige på jeres titel-line på kategorisiderne... der står bare to "- -" 

hold da op.. et armbånd til 38.000 kroner... er der et punktumfejl eller koster det virkelig den slat... ?

men en fin butik og fine produkter... held og lykke med den... 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:40

Den ser ganske pæn ud og formår også at skille sig ud på en god måde.

Dog er der et par ting jeg ikke helt kan se pointen med som f.eks. \ foran menu punkterne - jeg synes ikke rigtigt det virker og det har ikke rigtigt nogen funktion i sig selv.

Derudover er kanterne i højre side mørkere (sortere) end kanterne i venstre side og det giver en vis disharmoni i indtrykket.

I har et seriøst SEO problem på jeres forside - den er faktisk så slemt så i skal ihvertfald ikke linke til jeres forside når og hvis i laver linkbuilding - det skal foregå direkte til kategorierne (om end de også er yderst spartanske hvad søgemaskinevenligheden angår). Generelt set så får i usandsynligt svært ved at få gode placeringer organisk på google for forside og kategorier men ok i kan så gå efter at få rangeret bestemte produkter godt. Men ok her er i så handikappet af at samtlige meta keywords og descriptions er identiske på alle sider.

Ellers kan jeg godt lide stilen - det åbne rum og det relativt simplistiske design der efterlader rum til at produktbillederne kan tale for sig selv.

Fra Kbh
Tilmeldt 10. Apr 07
Skrevet kl. 10:17

Hey alle

Igen mange tak for alt det gode feedback.....

Vi har nu ændret Kurven og hele forløbet med at lægge varer i kurven... Tror helt sikkert det vil give flere order... thx

Nu skal jeg så igang med Søgeoptimering..smil   Ved godt vores forside LANGT fra er optimeret, men synes det er svært at få html teksten til at stå pænt. Har nu fået noget oplæring og vil prøve med tabeller og celler..

Gode råd om SEO til dandomains webshop løsning er meget velkommen

Vh kIm

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:45

Hej Kim

Super fed shop. Kan ikke se at det er en Dandomain shop.

En enkelt ting jeg savner. Jeg faldt for et par sko, men de er ikke på lager. Det ville da være super med en feature der hedder noget ala "Få besked når varen er på lager" eller lignende.

Hilsen Morten 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)