Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på cetoweb.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er lige blevet færdig med vores nye firmaside www.cetoweb.dk og vi kunne godt tænke os lidt feedback på den. 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:08

Hej,

Synes det er et hyggeligt og overskueligt site....
Kan godt lide den simple opbygning :)

Ja, der er ikke så meget mere at sige.... stille og roligt ;)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 14:16

Ja, det er meget pæn og simpel - sådan foretrækker jeg også hjemmesider.

En sidebemærkning som jeg grinte lidt af, var at I har 3 x adm. direktører ;-) 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 14:24

Hehe,

Mon ikke i lige skulle skynde jer lidt at få titlerne ændret!!

Det virker ikke super seriøst..

En simpel side som leder mine tanker 5-7 år tilbage.... men hvis den får budskabet frem så er det vel ok Smile

Held og lykke med siden.

Mvh

Lars Nielsen

Fra Egå
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:52

Hej Ceto Web

Jeg har kigget lidt på jeres hjemmeside og tænker om det ikke kunne være en ide for jer at være city-map agent dernede i Syd-Danmark, for vi har dels et helt nyt og meget attraktivt cms system - CMSunrise med mange udbygningsmoduler, således i kan afdække langt de fleste kunders behov lige fra Autoforhandlere til webshop kunder og derudover har vi et komplet markedsføringssystem, således at jeres kunder også bliver fundet.

Se blandt andet: http://www.produkter.city-map.dk og http://www.succespaainternettet.dk

Er i interesseret i at vide mere, så send en mail til: info@city-map.dk  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 22:20

Nu er I jo indenfor web og design - så jeg har rigtigt "spidset pennen" - men der er ikke så meget at komme efter Smile. Det meste er faktisk meget nydeligt.

Men et par detaljer kan man jo altid finde...

Under "Kontakt" - hvorfor er jeres "Formål med siden"-tekstarea ikke samme bredde som tekstfelterne? Det samme gælder DropDown-listerne. Det er nemt at ændre - og ser meget bedre ud.

Hvorfor er den blå farve under "Forside" den samme som den, der markerer når man holder musen over et menu-punkt (eller måske er spørgsmålet nærmere det omvendte)?

Personligt ville jeg også gerne have lidt mere luft imellem de enkelte afsnit (f.eks. "Velkommen..." og "Ofte stillede..." på forsiden.

Og hvad er der lige sket med email og forretningsbetingelser nederst på "Produkter"-siden.

Ja, det er småting - men når I skal leve af at lave webdesign for andre, så skal jeres eget site jo også være i top.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)