Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback modtages

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har brug for feedback på min webshop:

www.nordicsense.dk

Der er præmier til de 3 mest konstruktive - ja præmierne kommer fra shoppen :)

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 19:17
Hej, iiih - jeg ville meget gerne give dig en masse gode ideer, men....den er lækker din side. Ser pro. ud, lækre farver og alt igennem pæn. Hvis jeg skulle sige et eller andet (noget skal jeg jo sige), så er det måske ikke optimalt at menuen "sprog" hedder det. En engelsk talende person kan sikkert ikke gætte at language hedder sprog på dansk ;-) Måske symboler eller andet var mere optimalt. Alt godt med siden - der er vist lagt i ovnen til en succes.
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 08:03

Personligt ville jeg nok lave mere fokus på "overskrifterne" ude til venstre. Evt. lave en bjælke som har hvid baggrund og skrive overskriften med blokbogstaver i den grønne nuance.

Yderligere ville jeg vælge en mindre skrifttype til punkterne i toppen, da de ser helt kantede ud. Måske en eller to størrelser ned, og så bare lave mere mellemrum imellem punkterne.

Så ville jeg nok lave en mindre synlig baggrundsfarve på boksen "Vores produkter til personlig pleje består af ingredienser valgt med både hjerte og hjerne. Tre ting afgør, hvilke ingredienser vi bruger:" istedet for at gøre skriften fed. Ved at sætte f.eks. en baggrundsfarve med EEEEEE (meget lysgrå) på, så adskiller du den boks fra alt andet, uden at det ser rodet ud.

Det var alt! ;-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)