Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lanceret PrisPanda - mit bud på en reel sammenligningsside.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har efterhånden nået et punkt, hvor jeg synes PrisPanda er klar til en tur i manegen.

Formålet med siden er ganske enkelt at tilbyde reelle sammenligninger af mobilabonnementer, bredbånd og andre produkter (a-kasser og ladeløsninger kommer snart, andre kategorier er på tegnebrættet). Derfor har jeg medtaget alle udbydere, og der er p.t. ingen sporing på siden. Ingen Google Analytics, Meta-pixel el.lign. Heller ingen affiliate links (kommer måske senere, det har jeg ikke besluttet endnu).

Jeg ved ikke helt om jeg er fan af den AI-genererede pandamaskot, den var mest tænkt som noget genkendeligt/brand-værdigt (mit fokus har primært været på backend og brugerflow, så designet halter måske lidt...)

Hvis du har tid og lyst, kunne jeg godt tænke mig lidt feedback på brugeroplevelsen. Hvad fungerer? Hvad kan gøres bedre/anderledes? Hvad synes du generelt om siden?

Alt feedback er velkomment :-)

https://prispanda.dk/ 

Uddannet datamatiker i 2027. Bygger https://prispanda.dk

Tilmeldt 30. Aug 26
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Førstehåndsindtrykket er virkelig fint – roligt design, gode farver, og man forstår hurtigt, at man skal sammenligne abonnementer. Pandaen giver siden lidt personlighed uden at larme.

Det, jeg ville kigge mest på, er forventningen: Forsiden lover et “komplet overblik”, men lige nu er kun bredbånd og mobil aktive, mens de andre kategorier står som “kommer snart”. Det kan få løsningen til at føles mindre færdig end resten af designet. Jeg ville enten tone løftet lidt ned nu eller skrive tydeligt, hvad der allerede kan sammenlignes.

Jeg savner også en meget tydelig knap i toppen som fx “Sammenlign bredbånd” og en lille angivelse af, hvornår priserne sidst er opdateret. Det vil efter min mening styrke både retning og troværdighed.

Vh

Adam - Hostious.io

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)