|
Jeg søger 3–5 webshop-ejere, som har lyst til gratis at afprøve ShopPilot AI – et nyt dansk AI-værktøj til mindre webshops. Med ShopPilot AI uploader du blot et billede af dit produkt. AI’en analyserer billedet og hjælper dig med at generere: • En professionel produktbeskrivelse • SEO-tekst og relevante produkt-tags • Tekster til Instagram og Facebook • Produktets vigtigste fordele • Forslag til mersalg Du kan selv tilføje eller rette oplysninger om produktet, så teksterne passer til din webshop og dit brand. Målet er at gøre det hurtigere og lettere for mindre webshop-ejere at skabe gode produkttekster, SEO og indhold til sociale medier – med udgangspunkt i ét produktbillede. ShopPilot AI er stadig under udvikling. Derfor søger jeg testbrugere, som vil prøve løsningen og give ærlig feedback om funktionerne og brugervenligheden. Er du webshop-ejer og interesseret i at afprøve ShopPilot AI gratis? Så skriv gerne en kommentar eller en privat besked her på Amino. Jeg besvarer henvendelser inden for 2–3 d |
Spar tid i din webshop – få produkttekst, SEO og SoMe fra ét billede
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem