|
Hej Har nogle fine og nogle noget mere fine ideer som jeg har brugt min fritid på at vibekode gennem 2-3 år. (Læs om dem nederst) De virker! Nogle er meget komplicerede og de fleste anvender AI som en del af hele afviklingsprocessen i maskinrummet. Nogle med stor potentiale og måske især en som jeg anser som et stor potentiale. Igen - Det er færdigt og klar til salg - måske efter til proffesionelle og velmenende rettelser her og der og så finpudsning. Jeg søger ekstraordinær viden, måske partnere/købere og/eller kontakter som kan føre mig videre. Altså til nogen som kan noget , derfra hvor jeg ikke kan eller har min stærke sider. Jeg skal altså ikke skoles i hvordan jeg skal bruge penge, eller hvordan jeg selv laver indslag på sociale medier...... Håber du har fanget det! Glæder mig til at høre fra dig Michael ---------------- Jeg har flere men de 4 mest interesante er: Avanceret Jura/Myndigheds-AI: Sorterer, organiserer, vuderer og jura-tjekker sagsakter mellem borgere/rådgivere og myndigheder (kommuner og forsikringsselskaber). hjælper med styring, frister, færdig brevskrivning og det næste trin og meget mere. AI-Videogenerator: Lavpris værktøj til mindre virksomheder og SoMe-ansvarlige, der skal spytte kvalitetsvideoer ud til sociale medier på få minutter. Skoleportal: Har allerede 50-100 gratis brugere og forholdsvis stærk organisk SEO-historik på Google. (Siden har stærke elementer men skal renoveres, hvilket jeg selvfølgelig også kan) app-store app som ligger et lag oven på IOS, så børn og f.eks demente får et simpel og overskuelig brugerflade. Mange funktiuoenr som fjernstyringsadministration og GPS-tracking. Har ligget på appstore, men igen var det markedsføring som gjorde jeg tog den ned igen for 4 måneder siden. (App-store koster)
|
web-app på plads og bygget - Hvad nu?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem