|
Jeg leder efter min retning, mens jeg prøver forskellige retninger. Her er nogle af mine projekter. Det ville være dejligt at høre jeres feedback. Alt dette er selvfølgelig skabt ved hjælp af kunstig intelligens. nummeropslag dk soge dk danadresse dk gyk dk |
soge.dk er noget rod.
Hvis jeg slår en personligt ejet virksomhed op, så lister du brancher, gamle emailadresser, gamle adresser, gamle telefonnumre fra selskaber, som ejer tidligere har ejet eller ejet en andel af, som værende en del af den personligt ejet virksomhed.
Det er ganske enkelt misvisende.
Og du markerer personer (både nulevende og afdøde) som tidligere har ejet andele af et selskab, som senere er gået konkurs med rødt, og beskriver dem som risky i tilgængelige json resultater. Flere af dem har aldrig været involveret i en konkurs.
Det har jeg meget svært ved at tro er lovligt.
Der ud over offentliggør du data, som ikke er normalt offentlig tilgængelig og som kun kan trækkes via API opslag.
Dette vil jeg tro er på kant med GDPR.
Siden er ganske enkelt en ommer.
Edit:
Og du markerer også revisorer og advokater som værende risky / med rød, hvis de har revideret eller været likvidator i et selskab, som er opløst eller erklæret konkurs.
Det er jo helt hul i hovedet.
Bliv gratis medlem