Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du den kreative SoMe-haj? 🙌 Søger SoMe- og salgspartner / Co-founder til app på Costa del Sol

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netværk,

Jeg rækker ud, fordi jeg har udviklet og lanceret appen Costa del Sol Event (costadelsolevent.com), som samler restauranter, oplevelser og fællesskaber for skandinaver på kysten.

Den tekniske motor kører perfekt, men jeg mangler min kommercielle "højre hånd", en dygtig, dansktalende SoMe- og salgspartner / Co-founder til at varetage markedsføring, indholdsproduktion (Reels/TikTok) og opsøgende B2B-salg.

Hvor skal du bo
?
Da rollen kræver, at du skal ud på kystens restauranter og strandklubber for at filme content og lukke sponsoraftaler, skal arbejdet foregå fysisk dernede. Du behøver nødvendigvis ikke bo fast i Spanien, men det kan være, du drømmer om at flytte til solkysten på et tidspunkt, eller har mulighed for at opholde og bosætte dig i Malaga/Fuengirola-området i de perioder, hvor vi ruller kampagnerne ud.(Jeg kan eventuelt hjælpe med bopæl.)

Kvalifikationer og sprog
:
Da du skal ud og tale med både skandinaviske, lokale og internationale virksomheder på kysten, er det et krav, at du taler godt engelsk. Det vil være en stor fordel, hvis du også kan begå dig på spansk, men det er ikke et must.

Modellen
:
Da vi er i opstartsfasen, er der tale om et partnerskab baseret på en attraktiv procent model (Revenue/Equity share) og ikke en fast lønmodtager. Du bliver en sand medskaber af forretningen.

Hvis du ikke er den rette kandidat, så tag/del venligst med en, du mener kunne være den mulige kandidat. Tak.

Send mig gerne en direkte besked her, så vi kan få en dialog i gang.

De bedste hilsner,
Adele Lazzarotto
Costa del Sol Event

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)