Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL Vร†RE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE Pร… DENNE SIDE

Det omvendte problem

Side 1 ud af 1 (1 indlรฆg)
  • 1
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlรฆg ialt: 943
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

๐—๐—ฒ๐—ด ๐—น๐—ฒ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฒ๐—ณ๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฒ๐—ป ๐—ฝ๐—ฎ๐—ฟ๐˜๐—ป๐—ฒ๐—ฟ. ๐—œ๐—ธ๐—ธ๐—ฒ ๐—ฒ๐—ป ๐—น๐—ถ๐˜ƒ๐˜€๐—น๐—ฒ๐—ฑ๐˜€๐—ฎ๐—ด๐—ฒ๐—ฟ - ๐˜€๐—ฎฬŠ๐—ฑ๐—ฎ๐—ป ๐—ฒ๐—ป ๐—ต๐—ฎ๐—ฟ ๐—ท๐—ฒ๐—ด Big Smile ๐—ข๐—ด ๐—ต๐—ฒ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ฟ ๐—ถ๐—ธ๐—ธ๐—ฒ ๐—ฒ๐—ป ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐—บ๐—บø๐—ฟ.

Som udvikler bliver jeg jævnligt kontaktet af folk med en god idé, som mangler en udvikler og tilbyder ejerandele mod, at jeg bygger produktet.

Nu står jeg med det omvendte problem.

Jeg har bygget og lanceret to komplette SaaS-platforme. Teknikken er på plads. Systermerne er hacker-sikret. Produkterne virker.  Abonnementer kan købes og betales direkte på sitesene. Det, jeg mangler, er at få dem ud over rampen og skaffe abonnenter.

๐—–๐—ผ๐—ป๐˜€๐—ฒ๐—ป๐˜€๐˜‚๐˜€๐——๐—ฒ๐˜€๐—ธ.๐—ฐ๐—ผ๐—บ
En platform til at oprette kontrakter og aftaler og sende dem til elektronisk underskrift hos kunder, ansatte, lejere, samarbejdspartnere osv.

๐——๐— ๐—”๐—ฅ๐—–๐—ฉ๐—ถ๐—ฒ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ.๐—ฐ๐—ผ๐—บ
Et værktøj, der analyserer virksomheders mailopsætning og gør DMARC, SPF og DKIM forståeligt – bl.a. når mails ender i spam, eller man vil sikre, at andre ikke misbruger ens domæne.

Begge systemer er færdigudviklede og lanceret. Der vil selvfølgelig altid være ting, der kan forbedres, men der skal ikke investeres et stort udviklingsbudget for at finde ud af, om idéerne virker.

Nu handler det om ๐˜€๐—ฎ๐—น๐—ด ๐—ผ๐—ด ๐—บ๐—ฎ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐—ฑ๐˜€๐—ณø๐—ฟ๐—ถ๐—ป๐—ด.

Derfor leder jeg efter en partner/investor til DMARC Viewer, ConsensusDesk eller begge dele.

Jeg leder ikke efter millioner. Jeg leder efter en person, der kan bidrage med kapital til markedsføring, og meget gerne også erfaring med salg, SaaS, markedsføring eller et relevant netværk.

Jeg har allerede lagt min investering i form af udvikling, teknik og rigtig mange timer. Nu søger jeg en, der har lyst til at være med til næste fase.

Hvis det kunne have interesse. eller du kender én, jeg burde tage en snak med, så send mig en besked.

Side 1 ud af 1 (1 indlรฆg)