|
๐๐ฒ๐ด ๐น๐ฒ๐ฑ๐ฒ๐ฟ ๐ฒ๐ณ๐๐ฒ๐ฟ ๐ฒ๐ป ๐ฝ๐ฎ๐ฟ๐๐ป๐ฒ๐ฟ. ๐๐ธ๐ธ๐ฒ ๐ฒ๐ป ๐น๐ถ๐๐๐น๐ฒ๐ฑ๐๐ฎ๐ด๐ฒ๐ฟ - ๐๐ฎฬ๐ฑ๐ฎ๐ป ๐ฒ๐ป ๐ต๐ฎ๐ฟ ๐ท๐ฒ๐ด Som udvikler bliver jeg jævnligt kontaktet af folk med en god idé, som mangler en udvikler og tilbyder ejerandele mod, at jeg bygger produktet. Nu står jeg med det omvendte problem. Jeg har bygget og lanceret to komplette SaaS-platforme. Teknikken er på plads. Systermerne er hacker-sikret. Produkterne virker. Abonnementer kan købes og betales direkte på sitesene. Det, jeg mangler, er at få dem ud over rampen og skaffe abonnenter. ๐๐ผ๐ป๐๐ฒ๐ป๐๐๐๐๐ฒ๐๐ธ.๐ฐ๐ผ๐บ ๐๐ ๐๐ฅ๐๐ฉ๐ถ๐ฒ๐๐ฒ๐ฟ.๐ฐ๐ผ๐บ Begge systemer er færdigudviklede og lanceret. Der vil selvfølgelig altid være ting, der kan forbedres, men der skal ikke investeres et stort udviklingsbudget for at finde ud af, om idéerne virker. Nu handler det om ๐๐ฎ๐น๐ด ๐ผ๐ด ๐บ๐ฎ๐ฟ๐ธ๐ฒ๐ฑ๐๐ณø๐ฟ๐ถ๐ป๐ด. Derfor leder jeg efter en partner/investor til DMARC Viewer, ConsensusDesk eller begge dele. Jeg leder ikke efter millioner. Jeg leder efter en person, der kan bidrage med kapital til markedsføring, og meget gerne også erfaring med salg, SaaS, markedsføring eller et relevant netværk. Jeg har allerede lagt min investering i form af udvikling, teknik og rigtig mange timer. Nu søger jeg en, der har lyst til at være med til næste fase. Hvis det kunne have interesse. eller du kender én, jeg burde tage en snak med, så send mig en besked. |
Det omvendte problem
Side 1 ud af 1 (1 indlรฆg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlรฆg)
Bliv gratis medlem