|
Jeg driver VeriGuard, som jeg har udviklet til at hjælpe mindre danske virksomheder med at holde øje med deres digitale sundhed. VeriGuard undersøger bl.a. virksomhedens hjemmeside, domæne, email-sikkerhed og centrale compliance-signaler og samler det i et enkelt Digital Health-overblik. Jeg søger lige nu 10 danske virksomheder, som vil være med i et pilotforløb. Det får I: • Et gratis Digital Health-tjek af virksomheden • Konkrete fund forklaret på almindeligt dansk • 30 dages gratis løbende overvågning • Besked hvis VeriGuard registrerer relevante ændringer Der er ingen binding og ingen betalingsoplysninger. Det eneste jeg gerne vil have til gengæld, er ærlig feedback på, hvad I synes om løsningen og resultatet. Hvis det efter de 30 dage giver mening for jer, kan I vælge at fortsætte. Hvis ikke, stopper det bare. Jeg vil helst teste det på almindelige danske SMV’er – fx håndværkere, klinikker, rådgivere, revisorer, webshops eller andre mindre virksomheder. Hvis du vil have en af de 10 pladser, så skriv virksomhedens hjemmeside her i tråden eller send mig en privat besked. VeriGuard – Din virksomheds digitale vagt veriguard.dk |
Søger 10 virksomheder til gratis digital tjek.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem