Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg låne jeres værste leverandørfil? Jeg deler testresultaterne her i tråden

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 26
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Jeg undersøger, om der er hul i markedet for et værktøj, der gør rodede leverandørfiler (Excel/CSV/PDF) importklare til webshop. Der er intet at købe og ingen side at linke til - om der overhovedet bliver et produkt, afhænger af, hvad jeg finder ud af her.

Jeg har testet de værktøjer, der allerede findes, men de opfører sig pænt på pæne testfiler. Derfor to spørgsmål til jer, der modtager filer fra leverandører:

1. Hvor ofte får I nye eller opdaterede filer - ugentligt, månedligt, et par gange om året?
2. Hvad er det mest irriterende ved at gøre dem klar i dag? (Skriv gerne hvilken shopplatform I kører.)

Og vil I hjælpe for alvor: må jeg låne jeres værste fil? Den hvor varenumrene står i tre forskellige formater, og der er flettede celler i toppen, fordi nogen engang har printet den ud. I får den strukturerede version gratis retur og en ærlig gennemgang af, hvad der gik galt undervejs - også når det var mit eget forsøg, der fejlede. Filen bruges kun til testen, deles ikke med andre og slettes, når I siger til. Fjern bare priser og andet følsomt først.

Jeg lægger de samlede resultater op her i tråden: hvad værktøjerne klarede, hvad de ødelagde, og hvad de fandt på af data, som ikke stod i filen.

Skriv gerne i tråden eller send mig en PB.

På forhånd tak
Christian
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)