|
Jeg har de seneste måneder arbejdet på et projekt, hvor jeg bygger en dansk prisguide-side: Forbrugshjælpen.dk. Formålet er at hjælpe forbrugere med at få et bedre overblik over priser på forskellige bygge- og renoveringsprojekter gennem guides, priseksempler og forklaringer. Jeg arbejder især med SEO, indholdsstruktur og brugeroplevelse, og jeg vil meget gerne høre jeres ærlige mening: Er strukturen på siden overskuelig? Er der noget SEO-mæssigt, I ville ændre? Hvad mangler der for at skabe mere tillid hos brugerne? Er der noget, der kunne forbedres konverteringsmæssigt? Jeg tager gerne imod både ris og ros 😊 Link til siden: forbrugshjælpen.dk |
Hej Martin
Siden er blevet ret overskuelig, og det er nemt at finde den type opgave, man vil se pris på. Den største ting, jeg ville ændre, er gennemsigtigheden omkring 3byggetilbud. Allerede øverst skriver I, at “vi matcher dig”, og Trustpilot-tallet er 3byggetilbuds, mens affiliate-samarbejdet først forklares helt i bunden. Jeg ville skrive ved den første knap, at tilbuddene leveres af 3byggetilbud. Det vil faktisk øge tilliden.
SEO-mæssigt ville jeg især give hver prisguide en tydelig forfatter eller faglig redaktør, forklare hvor prisestimaterne kommer fra og vise en rigtig opdateringsdato. Konkrete regneeksempler og forskelle på materialer og geografi vil også gøre guiderne mere nyttige.
Vh
Adam
Hostious.io
Bliv gratis medlem