|
Jeg tilbyder en service, hvor jeg hjælper virksomheder med telefonisk opfølgning på varme leads og mødebooking. Det vil sige, at jeg ringer til personer, som allerede har vist interesse – f.eks. via en annonce, kontaktformular eller en henvendelse på virksomhedens hjemmeside. Mit fokus er ikke kold canvas eller aggressivt salg, men en professionel og imødekommende opfølgning, så flere leads bliver kontaktet og kvalificeret. Jeg har erfaring med telefonarbejde, kunde,service, markedsanalyser og interviews, og jeg trives med den gode dialog, behovsafdækning og struktureret opfølgning. Jeg ønsker at arbejde hjemmefra nogle timer om ugen og hjælpe mindre virksomheder, bureauer og soloselvstændige, som ikke altid selv har tid til at følge hurtigt op på nye henvendelser. Det kunne f.eks. være: • Opfølgning på varme leads Hvis du tror, at jeg kan være en hjælp for din virksomhed – eller hvis du kender én, der kunne have gavn af denne type service – så send mig gerne en privat besked. Jeg tager meget gerne en uforpligtende snak om mulighederne. Venlig hilsen DaNi |
Telefonisk opfølgning på varme leads og mødebooking
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem