|
Jeg søger lidt feedback 👀 Jeg arbejder på Oplevio – en ny platform, der skal hjælpe musikere, entertainere, foredragsholdere og andre eventudbydere med at blive fundet af kunder, der søger deres ydelser. Jeg har lavet en side målrettet udbydere og vil meget gerne høre jeres ærlige mening: 👉 Er det tydeligt, hvad Oplevio tilbyder? Alle input er velkomne (også kritiske 😊). Du kan se siden her: |
AnalyzeMe:Jeg søger lidt feedback 👀
Jeg arbejder på Oplevio – en ny platform, der skal hjælpe musikere, entertainere, foredragsholdere og andre eventudbydere med at blive fundet af kunder, der søger deres ydelser.
Jeg har lavet en side målrettet udbydere og vil meget gerne høre jeres ærlige mening:
👉 Er det tydeligt, hvad Oplevio tilbyder?
👉 Forstår man hurtigt værdien som udbyder?
👉 Hvad ville få dig til at oprette en profil – eller hvad ville holde dig tilbage?Alle input er velkomne (også kritiske 😊).
Du kan se siden her:
Spændende idé 👍
Jeg forstår ret hurtigt, at Oplevio skal hjælpe udbydere med at blive fundet af kunder. Det jeg savner mest, er lidt mere konkret dokumentation for værdien:
Hvor mange besøgende eller forespørgsler forventer man at få?
Hvordan adskiller I jer fra Facebook, Google og andre bookingplatforme?
Hvad koster det, og hvornår giver det mening at opgradere?
Jeg tror også, at cases eller eksempler på udbydere, der har fået bookinger gennem platformen, ville øge tilliden. Ellers virker konceptet lovende og målgruppen er tydelig. 🚀
Bliv gratis medlem