Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges: Gror – Et nyt tag-baseret socialt netværk for voksne i DK (ikke dating)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 26
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg har gået og brygget på et nyt koncept, og jeg vil elske at høre jeres ærlige feedback, særligt fra et forretnings- og produktudviklingsperspektiv.

Jeg har bygget Gror (gror.community) – en anonym, tag-baseret social netværksapp til voksne i Danmark.

Problemet: Vores voksenvennskaber er ofte dikteret af vores miljø (skole, arbejde). Hvis du skifter job, mister du ofte netværket langsomt.
Løsningen: Gror lader dig finde din "vector sum"-match. Du tagger dig selv med dine hobbyer, mål og personlighed, og bruger hyper-specifikke filtre til at finde folk, du har allermest til fælles med (f.eks. rejsepartnere, bogklub-venner, medstiftere eller expat-netværk).

Appen er anonym som standard for at sikre psykologisk tryghed og ærlig selvfremstilling, og den fungerer via en pay-as-you-use model (ingen irriterende abonnementer eller reklamer). Det er et dybere alternativ til Boblberg eller Bumble BFF.

Jeg vil rigtig gerne høre jeres tanker om:

Pay-as-you-use modellen til et socialt netværk – tror I på det i DK?

Det anonyme aspekt for at fremme ærlighed.

Selve matching-mekanikken.

På forhånd tak for hjælpen!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46826
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:47

1 i skal kunne alders verificere

2 drop de fine ord. Tag-basserett (jeg tænkte på mit hus -   Vectros.sum bas- baseret osv. det skal mere ned på jorden (down to earth i dit sprog)

3 vær sikker på I og jeres brugere ikke overskrider nogle gdpr regler med personers navne og adresser mm 

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:29

Det anonyme aspekt kan være en fordel i starten, fordi det kan gøre folk mere ærlige og trygge. Omvendt tror jeg også, at mange vil være tilbageholdende med at mødes med en person, de ikke ved noget om. Måske kunne anonymiteten gradvist udfases, når begge parter har vist interesse eller skrevet sammen et stykke tid.

Selve matching-idéen synes jeg er en god ide. Hvis I kan ramme folk ud fra interesser, mål og personlighed i stedet for kun geografi og alder, kan det give nogle langt mere relevante forbindelser.

Alt i alt synes jeg, det er et interessant koncept. Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)