Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

🎤✨ Oplevelses- og eventudbydere søges + feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 93
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

🎤✨ Oplevelses- og eventudbydere søges + feedback ønskes

Er du musiker, DJ, komiker, tryllekunstner, foredragsholder eller arbejder du med events og oplevelser?

Så vil vi meget gerne høre fra dig 🙌

Vi har netop lanceret Oplevio – en ny dansk platform, der hjælper oplevelsesudbydere med at blive fundet af kunder og få flere bookingforespørgsler.

✔ Gratis at komme i gang
✔ Bliv synlig fra dag ét
✔ Få henvendelser fra relevante kunder

👉 Opret din profil her:
https://oplevio.dk/for-oplevelsesudbydere

💬 Samtidig vil vi meget gerne have ærlig feedback:

• Giver konceptet mening for jer?
  • Mangler der noget for at I ville bruge det aktivt?
  • Er der noget i landingpagen der virker uklart eller “off”?

Alle inputs er virkelig værdsat 🙏

Har du prøvet SEO værktøjet fra Danske analyzeMe, ellers gør som 27.000 andre

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 321
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt feedback fra en besøgendes vinkel. 🙂

Det ser egentlig rigtig fint ud!

Personligt ville jeg fjerne konfettien på forsiden eller gøre den mere diskret. Alternativt kunne den kun vises første gang en bruger besøger siden. Det er selvfølgelig en smagssag, men for mig stjæler den lidt opmærksomhed fra indholdet.

Hvis jeg skulle prioritere én ting, ville det dog være at få rigtig mange udbydere og undersider op så hurtigt som muligt. Jeg ville næsten gå efter at dække samtlige oplevelsesudbydere i Danmark. Mange af siderne kan godt være "delvist lukkede" i starten, så de stadig giver værdi for besøgende, men samtidig gør det attraktivt for udbyderne at gøre krav på deres profil, tilføje billeder, beskrivelser, priser, links osv.

Det giver både et langt stærkere førstehåndsindtryk og et markant bedre fundament for SEO. Jeg tror også, I vil få langt mere brugbar feedback, når platformen føles mere komplet.

Hvis platformen er bygget fornuftigt, burde de første 100-1.000 profiler faktisk kunne oprettes ret hurtigt ved hjælp af AI.

Jeg ville f.eks. bruge Claude til systematisk at gennemgå kategorier som musikere, DJs, foredragsholdere, venues osv., hente offentligt tilgængelige oplysninger fra deres hjemmesider og eksportere dataene til et format, I kan importere direkte. Med en god prompt kan den finde virksomhedsnavne, beskrivelser, kontaktoplysninger, ydelser, geografisk placering og meget mere. Det kan spare jer for rigtig mange timers manuelt arbejde.

Danmarks digitale nyhedsmedie med 24/7 overvågning af signaler.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 93
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 23:28

Hej Jonathan

Tak for din feedback 😊

Jeg har nu fjernet konfettien – jeg lod mig nok rive lidt med. Big Smile

Jeg har overvejet at køre en “Trustpilot-lignende” tilgang, hvor AI genererer indhold til udbyderne, som de efterfølgende kan gøre krav på deres profil. Jeg er dog kommet frem til, at jeg foretrækker den personlige kontakt med de nuværende og kommende partnere på platformen. Der vil stadig være områder, hvor AI bliver brugt, men ikke i relation til selve udbyderne. Jeg tror på, at en tæt dialog og et stærkt samarbejde er vejen til at skabe de bedste resultater sammen.

Jeg har desuden valgt at arbejde med en meget stringent kategorisering af udbyderne og deres ydelser. Mit mål er at undgå, at platformen ender som en simpel opslagstavle, som jeg ser hos flere af konkurrenterne. I stedet ønsker jeg en mere avanceret filtrering og høj brugervenlighed, da jeg tror, det vil øge konverteringen for udbyderne betydeligt.

Har du yderligere inputs, sætter jeg stor pris på dem 😊

Har du prøvet SEO værktøjet fra Danske analyzeMe, ellers gør som 27.000 andre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)