Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importmoms

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsan....

Søger kvalificeret asisstance til at oprette en skabelon for momsregnskab, hvori indgår importmoms....

Gerne Østjylland og i løbet af juli måned.

Gelato

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46820
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide at tage hjælp til det, for det er ikke så let at forstå, men du skal jo først og fremmest bruge et regnskabsprogram, Og hvis du der bogføre på den rigtige konto så bliver det en import moms rigtigt bogført. De fleste programmer vil så også vise dig hvad du skal skrive i din momsangivelse, men jeg synes bestemt det er en god ide at få råd til at sætte det op og i al fald sætte dig i gang, og så kontrol første gang du skal indberette 

God vind med

John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)