|
Hejsan.... Søger kvalificeret asisstance til at oprette en skabelon for momsregnskab, hvori indgår importmoms.... Gerne Østjylland og i løbet af juli måned. Gelato |
Dit regnskabsprogram skulle gerne kunne håndtere det uden problemer.
Bliv gratis medlem