Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny IT-iværksætter søger råd, sparring og netværk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Borup
Tilmeldt 19. Jun 26
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg fandt faktisk Amino gennem bogen "Den Geniale Iværksætter" af Toke Kruse. Jo mere jeg læste om Amino og de erfaringer, der er blevet delt her gennem årene, jo mere tænkte jeg, at det var et sted, hvor jeg kunne lære en masse og møde andre iværksættere.

Mit navn er Mino, og jeg er i gang med at forberede opstarten af min første virksomhed inden for IT, webudvikling, hosting, support og cybersikkerhed.

Jeg er stadig i læringsfasen og forsøger at suge så meget viden til mig som muligt. Jeg læser bøger, artikler og følger med i erfaringer fra andre iværksættere, men jeg tror på, at noget af den bedste læring kommer fra mennesker, der selv har prøvet det.

Derfor håber jeg at møde nogle personer herinde, som har lyst til at dele erfaringer, give gode råd eller måske følge med på rejsen. Jeg søger ikke investeringer eller gratis arbejdskraft. Jeg leder efter sparring, netværk og muligheden for at lære af folk med forskellige kompetencer og erfaringer.

Jeg interesserer mig især for:

• Opstart af servicevirksomheder
• At få kontakt til personer med forskellige færdigheder, som jeg kan spørge til råds
• Folk der har lyst til at følge eller deltage i min iværksætterrejse
• Kundeskaffelse og salg
• Økonomi og budgettering
• Kontorfællesskaber vs. hjemmekontor
• Fejl man bør undgå som ny iværksætter
• Generelle erfaringer med at drive virksomhed i Danmark
• Softwareløsninger til virksomheder (CRM, regnskab, projektstyring, support, hosting, sikkerhed m.m.)
• Hardwareløsninger til virksomheder (PC'er, laptops, telefoner, netværk, servere osv.)
• Automatisering, AI og digitale værktøjer
• Branding, markedsføring og opbygning af en professionel virksomhed

Hvis du har erfaring inden for et af områderne eller bare har et godt råd til en ny iværksætter, vil jeg meget gerne høre fra dig. Du er også velkommen til at skrive privat, hvis det er nemmere.

På forhånd tak for hjælpen. Jeg glæder mig til at lære af jer.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)