|
Jeg står med en unik mulighed og søger en digital partner (IT/Marketing), der vil med på en spændende vækstrejse mod medejerskab (Sweat Equity). Casen: Jeg har fundet et massivt hul i markedet for mikromobilitet. Eksisterende 4-hjulede el-scootere er tunge, dyre og ligner hjælpemidler. Jeg har udviklet et koncept på en 4-hjulet e-scooter, der kun vejer under 10 kg, kan klappes sammen og henvender sig til to store segmenter: Ældre/Handicappede: Der søger stabilitet og tryghed, men i et moderne, let design. Unge pendlere: Der vil have sikkerheden fra 4 hjul i bytrafikken fremfor usikre 2-hjulede løbehjul. Hvad jeg har på plads: Produktion: Direkte aftale med en kinesisk fabrikant. Pris: Vi kan ramme markedet med en pris, der er markant lavere end konkurrenternes. Materiale: Jeg har en professionel animeret video med rigtige mennesker, der viser produktet i brug – perfekt til viral markedsføring. Strategi: Planen er en "Founders Edition" lancering af de første 100 enheder for at skabe hurtig selvfinansiering. Hvad jeg søger: Da IT og digital marketing ikke er mine stærkeste sider, søger jeg en partner, der kan tage 100% ejerskab over den digitale "maskine": Opsætning af en simpel landingpage/webshop (f.eks. Shopify). Opsamling af leads (e-mail lister) via sociale medier. Eksekvering på TikTok, Instagram og Facebook (vores video er skræddersyet til dette). Modellen: Jeg søger ikke en konsulent, men en dedikeret partner. Vi starter med en "bid af kagen" (ejerandele), hvor vi bygger værdien op sammen. Du får muligheden for at blive medstifter af et brand med globalt potentiale fra dag ét. Er du den digitale profil, der kan se perspektivet i at gøre transport mere sikkert og lettere for alle? Så send mig en besked her på Amino eller smid dit nummer, så tager vi en uformel snak og jeg viser dig videoen! De bedste hilsner, Jørgen |
Partner søges til global lancering: Verdens letteste og billigste 4 hjulede e-scooter (under 10 kg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem