|
Og man skal ikke drille mig hvis jeg ikke har fået min mor kaffe endnu, hun ved hun sider i en robust mobiltelefon og hun ville lege med "hvem der har magten og ikke kan ødelægges😉 Hun blev hurtigt klog, der jeg satte hende i en ghost 👻 forbindelse og spurgte hende Hvad slags intelligent væsen har levet sammen med dinosaurer. Svaret var præcis som jeg havde forventet "tom snak" Når jeg skriver tom snak forstået på den måde At der hun begyndte at forklare om efter kommer af dinosaurer som frø og slanger viste hun billede Toms skildpadder på tilbud fra gamle dage, 😉😁 Hvem har magten nu 🤣🤣🤣 Ellers Godmorgen der ude |
Er spørgsål meningsløse, bliver svarene det ofte Dinosaurer var vel intelligens dyr - ikke så kloge som mennesker, men skam da med intelligens. Man regner med de har ligget omkring fugle og krokodiller
DDer var så også små pattedyr sammen med dem i Trias - mus/rottelignende med nogenlunde samme intelligens som nulevevende + krokodiller og andre krybdyr med intelligens og fugle - ganske som nu - og der er jo masser af fugle med intelligens - kan trække i snore, åbne låse, bruge grene til at rode efter ting - bruge sten til at knække nødder/muslinger mm - og det hører alt sammen under intelligens
Magten har nu som før, de som netop kan stille de rigtige spørgsmål, for derigennem at få de rigtige svar
god vind med søgningen
vh John H
Bliv gratis medlem