Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 Redirect og SEO

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har en side på webflow, arkitekttegnet.com, som jeg i forbindelse med et nyt navn på firma skal have over på nyt domæne. 100 procent af alle kunder kommer gennem google-søgninger - derfor er jeg en anelse nervøs ved operationen såfremt der er risiko for drastisk nedgang i trafik? Jeg har på domænet omkring 270 undersider og en blog med en masse content. Mit spørgsmål går derfor på om jeg kan flytte alle sider over på et nyt domæne (relativt simpelt) uden at miste autoritet og placering på google

Jeg har helt lavpraktisk brug for hjælp og vejledning i hvordan jeg griber dette an - er det en smertefrit operation at redirecte alle sider + informere Google om dette og er der noget, jeg skal være obs på? Hvordan reagerer Google - kan jeg bibeholde min "status" som om intet er hændt?

Send mig gerne en mail på peter(a)arkitekttegnet.com, hvis du tænker, du kan føre mig sikkert i havn - og hvis jeg har pisket en unødvendig stemning op, så er du selvfølgelig også bare velkommen til at komme med råd her i tråden.

Tak!

/Peter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)