Jeg har bygget et værktøj til website-overvågning og vil gerne høre hvad I synes.
Problemet jeg prøver at løse: De fleste overvågningsværktøjer tjekker kun om en side svarer. Men en side kan godt svare "alt er fint" mens besøgende faktisk ser en hvid side, en manglende checkout-knap, billeder der ikke loader, eller en kontaktformular der ikke virker.
Tænk på det som forskellen mellem at ringe til en butik og høre telefonen ringe (serveren svarer) vs. faktisk at gå ind og se om varerne er på hylderne (siden virker for brugerne).
Exciting solution 👍 It's a real problem you're addressing, especially the difference between "server up" and the actual user experience, I have worked with several SaaS and web platforms, where the challenge lies in making the value clear to the user and ensuring that technically strong products also convert well.
Typically, I see that small adjustments in message, structure, and user flow can have a big effect on both understanding and signups.
Let me know if you would like a more specific and structured review.
Jeg syntes din ide lyder spændende, men.. Ja der er jo altid et men.. Jeg føler (og jeg kan sagtens tage fejl), at din ide er kommet for sent. Jeg mener, i vores AI tider hvor alle nærmest kan lave hva de lyster i Claude code eller lign er det ufatteligt nemt at skrive et script til enten et wp plugin, en chrome extention eller lign som kan det samme, bare gratis. Jeg lavede feks et plugin til min wp for et par uger siden der retter alle stavefejl på site og det tog mig 10 minuter og lave det. Jeg har kun kikket på dit site i 2 sekunder, så hvis der er mere bag forsiden, så ok.. Men ellers ved jeg at sites som AHREFS og lign sider ryster i bukserne fordi der ikke er det samme behov for dem. Tænker din side falder lidt samme fælde, og jeg ville nok prøve at indkorporere noget AI ikke kan klare, som passer ind i din univers.