|
Hej kære iværksættere Mit navn er Michael Broeng. Jeg er 26 år og kommer fra Lyngby. Jeg har arbejdet med salg i 8 år – både som salgskonsulent, salgschef, key account manager, samt drevet mit eget callcenter og meget mere. Jeg har mange års erfaring med at lære og coache mennesker i at sælge – uanset om de er helt nye eller har arbejdet med salg i mange år. Jeg er overbevist om, at jeg kan hjælpe dig og din virksomhed med at øge salget og omsætningen på rekordkort tid. Har du brug for en strategi til at øge dit eget salg eller din virksomheds performance, så kontakt mig i dag. For at sikre, at der er god kemi, tilbyder jeg lige nu en gratis 30 minutters rådgivningssamtale, hvor vi tager en uforpligtende snak om dine ønsker, drømme og ambitioner inden for salg. Du får konkret sparring og rådgivning – helt gratis. Hvis du ikke oplever værdi, skylder du naturligvis ingenting. Hvis du ønsker at fortsætte samarbejdet efterfølgende, kan vi altid aftale en løsning, der passer dig. Med venlig hilsen Michael Broeng Telefon: 60 41 33 77
|
Rådgivning til salg gratis
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem