Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medejer søges til Valentir.dk – Kapital & Investor Relations

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har projekterne og farten – nu mangler vi den rette partner til at styre vores finansiering og investordialog. Som medejer i Valentir.dk får du en central rolle i vores vækst.

Rollen & Ansvar

Du står for hele processen fra den første kontakt til pengene er i hus:

• Kapitalrejsning: Du tager dialogen med nye investorer og følger op på alle leads.

• Eksekvering: Du "kalder" kapitalen, når der er givet tilsagn, og sikrer flow i indbetalingerne.

• Bank & Tal: Du forhandler med banker og har fuldt styr på komplekse regnestykker og afkastmodeller.

• Rapportering: Du holder vores investorer løbende orienteret om deres investeringer.

Aflønning & Partnerskab

Du træder ind som medejer. Da vi bygger dette op sammen, vil din aflønning afspejle dine resultater og den kapital, du formår at bringe ind i projekterne. Vi søger en partner, der er motiveret af at skabe resultater og dele succesen.

Hvem er du?

• Iværksætter til benet: Du venter ikke på ordrer, men handler på muligheder.

• Erfaren i dialog: Du har prøvet at rejse kapital før og kan tale med både private investorer og pengeinstitutter.

• Talstærk: Du forstår sammenhængen mellem renter, lån og ejendomsafkast.

• Uddannelse er sekundær: Det er dit drive, dine evner og din erfaring, der tæller for os.

Vil du med på rejsen? Lad os tage en uforpligtende snak om partnerskabet.

Kontakt Valentir på kontakt valentir.dk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46782
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld hvis jeg synes det liger de 100 vis af FB annoncer efter ulønnet medejer

Starter man noget godt vil man IKKE have en medejer på den måde under nogen omstændigheder - man vil ansætte - hvor man kan ramme præcis den man vil, og sparke pågældende ud hvis ikke det virker . og først når værdisætning når højere, en investor + det er stort rod at indberette den løn som jo så skal til skat inkl. den medejerandel der løbende så skal værdisættes osv og indbereettes som løn til skat.

Dertil kommer hjemmeside helt uden det mindste om firmaet - ikke engang det lovpligtie CVR som skal være på alle forretningshjemmesider mm kan jeg få øje på, men jeg kan jo overse det, og i så fald glem den del. Når man søger medejer - må man være totalt åben om firmaet - som her kan være enkeltmands sågar - uden vi kan ane det

Sorry jeg ikke er positiv til den type - andre kan elske det, og sådan er verden jo

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:43

Hej John,

Godt og se du stadig er aktiv i her på amino. jeg har ikke været på siden siden 2019 hvor du også var aktiv i næsten alle tråde. Syntes endeligt det er godt der er nogen der tager sig tid til og komme med indspark til diverse emner. 

Her er din kommentar og bemærkninger også berettiget - omend den er skrevet efter midnat hvor der sjælendt kommer noget positivt ud, ville jeg være enig i din betrækninger.

Når vi søger en medejer herinde er det fordi vi har været i marked for og finde nogle som har evnerne men ikke drivet. Det tror jeg vi kan finde på amino. Evner vægter højt, men drive endnu højere. 

Firmaet skal stiftes med medejer og har derfor ikke et cvr nummer endnu, men kommer til og ligge under en koncern der allerede har eksterne investorer og da interessen fra vores eksisterende og andre nyere investorer er stor har vi brug for en profil der kan stå for relationen til de gamle og nye. 

Så - jeg ville være enig i din kritik hvis jeg blot så samme indlæg. Ps. er iøvrigt ikke på facebook - så jeg er ikke bekendt med disse "annoncer"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)