|
Hej Jeg har arbejdet de sidste mange år her i Egypten, hvor jeg er bosat, først indenfor turisme, derefter for et trade company i en årrække, så jeg har erfaring med sourcing, overseeing af produktion, kvalitetskontrol, indhentning af samples, shipping osv. Jeg har også stået for kommunikation og forhandlinger med erhvervsudviklingsprojekter under det egyptiske socialministerium. Det var et arbejde jeg var rigtig glad for, men nu er firmaet lukket. Mit spørgsmål er så, er der et behov blandt danske firmaer for freelance sourcing herfra? Jeg tænker fx indenfor tekstiler, frugt & grønt, håndlavede smykker efter design, fast fashion smykker, samarbejdspartnere til turistindustrien, jeg har en del erfaring i at source tyske og danske callcenter / remote medarbejdere også, men det kunne også være alt muligt andet. Næste spørgsmål, jeg er faktisk ikke særlig motiveret af penge, men det kunne være dejligt at vide hvordan jeg værdisætter min tid? Det skal lige siges, jeg er ikke skattepligtig i DK. Hvordan markedsfører jeg bedst mine tjenester? FB side? Eller tænker i hjemmeside? Jeg glæder mig meget til jeres input. Mvh. Loulaty |
Sourcing fra Egypten, er behovet der?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem