Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket sted skal man vælge mht. domæne og webshop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hårlev
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa alle mand.

Jeg sidder og skal oprette en webshop og et domæne.

Hvilket sted kan i anbefale og som også er til at betale?

Jeg har kigget på One.com (til domæne) og Wix.com (til webshop), er der nogen i kan anbefale i stedet for? :)

Mvh.

Alberte.

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:42

Jeg synes selv at Wix er det nemmeste hvis man ikke har nogen erfaring med programmering. One.com skiller sig ikke væsentligt ud fra andre leverandører.

Fra Hårlev
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:03

Tusind tak for svar. :)

Jeg tænkte bare at jeg lige ville sikre mig, at der ikke var noget som måske var bedre end det jeg selv havde kigget på. :D

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:57

Vi har en smule bias omkring dette, vi synes selvfølgelig du skal vælge Magicweb.dk - Men, du har ret mange løsninger.

Når det kommer til domæner specifikt, har vi primært opkøbt vores domæner på:

One.com

Namecheap

Godaddy

One.com er fint til domæner, men jeg ville bestemt undgå at bruge deres website builder, vores er 10x bedre. Det er ikke engang bias. Deres system er bare direkte dårligt.

Hvis vi lige smider vores egen reklame fuldstændig væk, så kan vi anbefale Shopify, det er ikke så fedt at designe med deres værktøj, men de har styr på freelance webshops og er helt fine til at guide dig nogenlunde igennem det. Wix og SquareSpace har bedre temaer og skabeloner at vælge fra til gengæld.

Håber du finder ud af det.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)